Porsche Cayenne jako Terra 650: tentokrát z dílen DMC Design

Společnost DMC Design, tradiční ladič italských plnokrevníků, snížila svůj zrak do třídy SUV. Její Terra 650 na základě Porsche Panamera nabídne výkon zvýšený na 650 koní.

Automobilka Porsche neustále rozšiřuje nabídku verzí svého prodejně nejúspěšnějšího modelu Porsche Cayenne II, přičemž nejčerstvějším přírůstkem do jeho rodiny se stává posílené, stále však atmosféricky plněné provedení Porsche Cayenne GTS. Přesto nezávislé ladičské firmy doslova chrlí jejich další, individuální modifikace, jejichž samotný výčet by u Cayennu vyšel na samostatný článek. Do jejich společnosti nově vstupuje společnost DMC Design.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne s novými prvky firmy DMC Design

Značka DMC Design proslula hlavně svými úctyhodnými přestavbami vozů Lamborghini včetně verzí Lamborghini Gallardo GT3 DMC nebo Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce DMC, ale také „maranellského kombíku“ v podobě stroje Ferrari FF Maximus s výkonem 888 koní (653 kW). Ve svém nejnovějším projektu však pánové z DMC Designu vycházejí z populárního německého SUV Porsche Cayenne II. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Snadno instalovatelné doplňky karoserie jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů

Za tímto nečekaným krokem stojí podle představitelů DMC Designu trvale rostoucí poptávka zákazníků po individuálním ladění vozů Porsche, zejména pak hatchbacku Panamera a SUV Cayenne, což nám pouze připomíná, že firmy tohoto druhu živí především přestavby obyčejných aut. Nová sada úprav DMC Designu pro Cayenne II nese označení Terra 650 naznačující zároveň výsledný výkon upraveného motoru…

Tuning | Porsche

Porsche Cayenne od TechArtu: až 600 koní

Oficiální premiéru Cayenne Terra 650 oslaví již tento víkend na okázalém a stále významnějším setkání Top Marques Monaco, v rámci jehož loňského ročníku se veřejnosti představil například znamenitý sportovní model Spada Codatronca Monza. Podle DMC Designu lze celou sadu modifikací instalovat na sériové Porsche Cayenne během pouhých dvou hodin.

Zajímavosti | SUV | Video | Fascinace | Off-roady | Premiéry | Design | Porsche

Porsche Cayenne GTS: pro ty, kteří opovrhují turbomotory (+ video)

Zvenčí se pak váš vůz bude vyznačovat nelakovanými nástavci nárazníků a prvky šestidílného souboru částí vyrobených z uhlíkových kompozitů, mezi které patří kapota motoru, prahové obklady, hrany rozšířených blatníků, výrazný spoiler nad zadním oknem a kryty zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavně díky úpravám přeplňování a sacího traktu posílí Porsche Cayenne Turbo po přestavbě DMC Design o plných 150 koní

A nakonec to nejlepší. U DMC Designu jsou zvyklí na práci se skutečně silnými motory, Terra 650 proto vychází rovnou z nejvýkonnějšího modelu řady, tedy z Cayenne Turbo se standardním výkonem přeplňovaného motoru dosahujícím úctyhodné hranice 500 koní (368 kW). DMC Design pro stavbu Terra 650 připravila kompletně přepracovanou soustavu sání a přeplňování s novými koly a sníženými vnitřními odpory, díky čemuž narostla výkonová špička až na plných 650 koní (478 kW).

Na podrobnosti včetně cen si ale budeme muset ještě několik dní počkat.
 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků