Porsche Cayenne jako Emperor II od FAB Designu

Švýcarská společnost FAB Design představila specifickou sadu doplňků pro aktuální generaci modelu Cayenne II.

Stávající generace opulentního SUV Porsche Cayenne II slavila svoji premiéru již před třemi lety, ale zájem o vozy této řady neopadá. Automobilka sama řadu Cayenne průběžně vylepšuje, vzpomeňme teprve několik týdnů staré provedení Porsche Cayenne Turbo S, ale lví podíl na udržování pozornosti nesou ladičské firmy. Z poslední doby si tak vybavíme třeba stavby Cayenne Cayster GT 670 (Hofele Design), Cayenne 600 TechArt nebo Cayenne Project Kahn.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne II v nové přestavbě Emperor II od švýcarské značky FAB Design

Nyní přichází se svojí troškou do mlýna také Roland Rysanek a jeho švýcarská společnost FAB Design, jež se v uplynulých měsících blýskla nejen decentní konverzí Mercedes-Benz CL FAB, ale hlavně neskutečně přeplácaným SUV Cadillac Escalade. Na první pohled si na nové přestavbě modelu Porsche Cayenne II s jménem Emperor II všimneme hlavně sady aerodynamických doplňků, do které patří hlavně přepracovaný přední nárazník, na který navazují rozšířené podběhy kol a široké prahové obklady.

Porsche

Porsche Cayenne 2011: nová generace oficiálně

Nová je také kapota z uhlíkových kompozitů s otvory pro odvod ohřátého vzduchu z motorového prostoru, při pohledu na zadní část karoserie vynikne nový nárazník s výraznějším difuzorem, těšit se však můžete také na upravené kryty zrcátek. A cena? Výše zmíněné vás bude na materiálu stát v přepočtu 422 tis. Kč. Připraveny jsou ovšem také lehké úpravy pohonných jednotek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Iniciativě zadavatele zakázky se u FAB Designu meze nekladou

Například vznětový agregát verze Cayenne S Diesel posílí úpravou programu řídicí jednotky a instalací nového výfukového traktu o 48 koní (35 kW) a točivý moment se zvýší o vítaných 80 Nm, díky čemuž vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,4 s a dosáhne rychlosti 257 km/h. K mání je též sada nových litých ráfků s průměrem 22 palců a pneumatikami Dunlop Sport Maxx o rozměrech 265/35 vpředu a 305/30 vzadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků