Porsche Cayenne jako Emperor II od FAB Designu

Švýcarská společnost FAB Design představila specifickou sadu doplňků pro aktuální generaci modelu Cayenne II.

Stávající generace opulentního SUV Porsche Cayenne II slavila svoji premiéru již před třemi lety, ale zájem o vozy této řady neopadá. Automobilka sama řadu Cayenne průběžně vylepšuje, vzpomeňme teprve několik týdnů staré provedení Porsche Cayenne Turbo S, ale lví podíl na udržování pozornosti nesou ladičské firmy. Z poslední doby si tak vybavíme třeba stavby Cayenne Cayster GT 670 (Hofele Design), Cayenne 600 TechArt nebo Cayenne Project Kahn.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne II v nové přestavbě Emperor II od švýcarské značky FAB Design

Nyní přichází se svojí troškou do mlýna také Roland Rysanek a jeho švýcarská společnost FAB Design, jež se v uplynulých měsících blýskla nejen decentní konverzí Mercedes-Benz CL FAB, ale hlavně neskutečně přeplácaným SUV Cadillac Escalade. Na první pohled si na nové přestavbě modelu Porsche Cayenne II s jménem Emperor II všimneme hlavně sady aerodynamických doplňků, do které patří hlavně přepracovaný přední nárazník, na který navazují rozšířené podběhy kol a široké prahové obklady.

Porsche

Porsche Cayenne 2011: nová generace oficiálně

Nová je také kapota z uhlíkových kompozitů s otvory pro odvod ohřátého vzduchu z motorového prostoru, při pohledu na zadní část karoserie vynikne nový nárazník s výraznějším difuzorem, těšit se však můžete také na upravené kryty zrcátek. A cena? Výše zmíněné vás bude na materiálu stát v přepočtu 422 tis. Kč. Připraveny jsou ovšem také lehké úpravy pohonných jednotek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Iniciativě zadavatele zakázky se u FAB Designu meze nekladou

Například vznětový agregát verze Cayenne S Diesel posílí úpravou programu řídicí jednotky a instalací nového výfukového traktu o 48 koní (35 kW) a točivý moment se zvýší o vítaných 80 Nm, díky čemuž vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,4 s a dosáhne rychlosti 257 km/h. K mání je též sada nových litých ráfků s průměrem 22 palců a pneumatikami Dunlop Sport Maxx o rozměrech 265/35 vpředu a 305/30 vzadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků