Porsche Cayenne jako Cayster GT 670 od Hofele Designu

Máte Cayenne v nepříliš prestižních verzích TDI nebo Hybrid? Nestyďte se více, u Hofele Design totiž připravili něco i pro vás!
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayenne jako Cayster GT
  2. Fotogalerie

Mohutné SUV Porsche Cayenne II zůstává stále s přehledem nejprodávanějším modelem automobilky Porsche a ani po letech výroby nepřestává vábit ladičské společnosti. Seznam zajímavých prací na téma Cayenne a Cayenne II by vydal na samostatný článek, přičemž na autosalonu v Pekingu jsme se letos dočkali přestavby zřejmě nejdůkladnější v podobě speciálu Eterniti Artemis

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne II v podobě stavby Cayster GT 670 od firmy Hofele Design

Nejnovějším příspěvkem do diskuse se stává projekt německé společnost Hofele Design s pojmenováním Cayster GT 670. Hofele patří k dvorním ladičům koncernu VW Group a z poslední doby nelze nevzpomenout hlavně luxusní sedan Audi SR 8, „výfukový“ VW Golf GTI nebo bizarní Phaeton v podobě stavby Mythos Royal.

Zajímavosti | SUV | Design | Fascinace | Premiéry | Off-roady | Ostatní značky

Eterniti Artemis: další „superSUV“ útočí

Pro aktuální generaci SUV Porsche Cayenne pánové z Hofele připravili kromě jiného čtrnáctidílnou soustavu nových karosářských dílů. Mezi nimi vynikají zejména nový přední nárazník s dominantním čelním lichoběžníkovým otvorem pro přístup vzduchu k chladičům a zdroji LED pro denní svícení, rozšířené podběhy, nově tvarovaná kapota s ventilačními otvory po stranách, střešní spoiler nebo zadní nárazník hostící po stranách pár zdvojených koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cayster GT 670 přináší kromě jiného také celou škálu nových povrchových dílů karoserie

Při pohledu z profilu na stavbě Cayster GT 670 vynikají černě lakované ráfky s průměrem 20 až 22 palců a poněkud nesměle působící vodorovné pruhy ve spodní části bočních dveří. Jak je v této společnosti obvyklé, k dispozici je také široká škála materiálů a barevných kombinací pro čalounění prostoru pro posádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pro interiér jsou k mání nové kombinace materiálů a barev pro čalounění a obkaldových materiálů

A na závěr ještě k pohonným jednotkám. Ačkoli v rámci projektů tuningových firem hrají „nafťáky“ a hybridy z pochopitelných důvodů většinou zanedbatelnou úlohu, u Hofele v případě projektu Cayster GT 670 mysleli i na ně. Díky novým programům řídicích jednotek tak posílily typy Cayenne 3,0 TDI a Cayenne 3,0 TFSI Hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Co se modifikací pohonných soustav týče, u Hofele Designu se tentokrát soustředili na vznětové a hybridní provedení řady Cayenne

První z nich nově dosahuje výkonu 300 koní (221 kW) a točivého momentu 650 Nm, což je o 55 koní a 100 Nm více než v sérii. Cayenne Hybrid pak vykazuje výkon 480 koní (353 kW) a točivý moment 737 Nm, tj. o plných 180 koní a 87 Nm více. Pomyslnou třešničkou na dortu je v případě modelu Cayster GT 670 nové řízení plynového pérování, jež nabízí nové možnosti regulace tuhosti a světlé výšky.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayenne jako Cayster GT
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků