Porsche Cayenne Hybrid: první tuning

A máme zde první laděné provedení nového SUV Cayenne s hybridní pohonnou soustavou. Na zoubek se mu podívala firma SpeedART.

Inu, jde poněkud proti smyslu samotné existence vozu s hybridním pohonem, aby z něj byl dolován výkon, což s sebou nese zvýšení spotřeby a emisí CO2. Ale co už, zákazníci jsou různí a nabídka pouze kopíruje jejich požadavky. Nyní přichází společnost SpeedART se svojí modifikační sadou, jež je určena pro všechny, kteří si sice pořídili Porsche Cayenne v novém provedení Hybrid, ale chtějí se odlišit od šedého průměru. Dostanou výrazně výkonnější vůz, ovšem nepřijdou o možnost krátkodobé jízdy na čistě elektrický pohon, během níž klesnou přímá spotřeba paliva i emise na nulu. Alespoň na chvíli.

Německá firma SpeedART připravila posilovací kúru pro zážehový, přeplňovaný šestiválec TSI s objemem 3,3 l, jehož výkon poskočil ze standardních 333 koní (244 kW) na 407 koní (298 kW). V kombinaci se silou elektromotoru tak upravený Cayanne Hybrid dává 450 koní (330 kW), což sníží čas potřebný pro zrychlení z klidu na 100 km/h z 6,5 na 6,0 s a naopak zvýší nejvyšší rychlost o 10 km/h na výsledných 252 km/h. Součástí modifikační sady je také nový výfukový trakt s agresivním zvukem a dvěma páry kulatých koncovek o průměru 100 mm.

Na první pohled si na novém díle od SpeedARTu všimneme dvaadvacetipalcových kovaných ráfků, přičemž firma tvrdí, že jsou stejně těžké jako původní kola s průměrem 21 palců, takže by neměly nijak ovlivnit spotřebu. Ráfky nazouvají pneumatiky o rozměru 275/30 ZR22 vpředu a 315/30 ZR22 vzadu. SpeedART nabízí také lakování s bleděmodrými akcenty a sadu pro snížení světlé výšky, a to jak pro vozy s pneumatickým, tak i pro ty s konvenčním pérováním vinutými pružinami. Modifikace interiéru se omezily pouze na instalaci nového měřiče tlaku kompresoru na palubní desce a šedý podklad stupnice otáčkoměru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Hybrid od SpeedARTu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků