Porsche Cayenne facelift: uhlazenější tvary se blíží (spy photos)

Nerozporuplnější model od Porsche pokračuje v testech, aby se objevil na trhu v inovované podobě jako vůz modelového roku 2011. Dle všeho dostane omlazený Cayenne mnohem uhlazenější tvary a podle slov jednoho z fotografů také nový interiér po vzoru Panamery - to by znamenalo výrazné zlepšení a podstatně kvalitnější materiály. Beze změn nemá zůstat ani nastavení podvozku, které má zaručit lepší chování na silnicích (kde také jinde...).

Pod kapotou se objeví samozřejmě jak benzinové tak dieselové jednotky, nebude chybět ani hybrid. Verze Cayenne S dostane pravděpodobně osmiválec 4,8 litru s výkonem 400 koní, Cayenne Turbo pak bude disponovat výkonem 500 koní.

Na straně dieselů pak bude nadále figurovat třílitrový šestiválec s výkonem 240 koní, který ale možná dostane nějaké to vylepšení. Hybridní verze bude kombinovat zážehový přeplňovaný třílitrový šestiválec s výkonem 333 koní a elektromotor napájený bateriemi NiMH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nový Cayenne - Porsche slibuje také lepší podvozek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků