Porsche Cayenne facelift: uhlazenější tvary se blíží (spy photos)

Nerozporuplnější model od Porsche pokračuje v testech, aby se objevil na trhu v inovované podobě jako vůz modelového roku 2011. Dle všeho dostane omlazený Cayenne mnohem uhlazenější tvary a podle slov jednoho z fotografů také nový interiér po vzoru Panamery - to by znamenalo výrazné zlepšení a podstatně kvalitnější materiály. Beze změn nemá zůstat ani nastavení podvozku, které má zaručit lepší chování na silnicích (kde také jinde...).

Pod kapotou se objeví samozřejmě jak benzinové tak dieselové jednotky, nebude chybět ani hybrid. Verze Cayenne S dostane pravděpodobně osmiválec 4,8 litru s výkonem 400 koní, Cayenne Turbo pak bude disponovat výkonem 500 koní.

Na straně dieselů pak bude nadále figurovat třílitrový šestiválec s výkonem 240 koní, který ale možná dostane nějaké to vylepšení. Hybridní verze bude kombinovat zážehový přeplňovaný třílitrový šestiválec s výkonem 333 koní a elektromotor napájený bateriemi NiMH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nový Cayenne - Porsche slibuje také lepší podvozek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků