Porsche Cayenne Coupe: jedny dveře od Merdadu

Na úvod bych rád požádal, aby se naši čtenáři při pohledu na tohle dílko v následující diskusi nenechali unést a neparodovali fonetickou podobu jména společnosti Merdad. Ano, napadlo nás to také. Pojďme se raději podívat, co nám Merdad nabízí.

Tato ladičská firma právě uvolnila první snímky své přestavby mohutného SUV Porsche Cayenne do podoby dvoudveřového kupé. Na první pohled si všimneme nových nárazníků, prahových nástavců nebo dvaadvacetipalcových ráfků. Standardní zážehový osmiválec s objemem 4,8 l posílil z výchozích 500 až na 750 koní (367, resp. 552 kW), Cayenne Coupe od Merdadu prý zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,4 s.

Ať už se vám tento stroj líbí nebo ne, máte zřejmě do nástupu nového Porsche Cajun v oblasti požadavků na dvoudveřové SUV od Porsche zatím jedinou možnost: právě tuto...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Coupe od Merdadu
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků