Porsche Boxster a 911: prototypy opět přistiženy (spy photos)

Objektiv pozorného lovce záběrů, skrytého na populárním místě testovacích jezdců u italského průsmyku Passo di Stelvio, zachytil dvojici černých a lehce maskovaných prototypů Porsche. Jedním z nich bylo připravované Porsche 911 (991) a druhým pak kompaktní Porsche Boxster (první snímky z testů ve Švédsku jsme vám přinesli již v lednu). Ani u jednoho z modelů se nedočkáme žádných překvapení co do stylizace, ale technika se změní. Model Boxster (981) dá vale šestiválcům, které ustoupí hospodárnějším čtyřválcům s objemem 2,5 l, s nimiž se v modelovém roce 2012 zřejmě setkáme také v modelech Boxster a Cayman. V dohledné době se počítá také se zavedením produkce plně elektrické verze, jejíž povahu naznačily veřejné zkoušky prototypů Porsche Boxster E.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků