Porsche 918 Spyder v konfigurátoru: poskládejte si ten svůj

Značka Porsche spouští interaktivní konfigurátor ke svému špičkovému hybridnímu supersportu 918 Spyder.

Ačkoli se o něm hovořilo už mnohokrát a vše důležité bylo řečeno již dříve, sériové provedení supersportu Porsche 918 Spyder s hybridním pohonem a pohádkovou spotřebou se stalo jednou z nejvýznamnějších premiér letošního autosalonu ve Frankfurtu. Nyní automobilka Porsche spustila svůj on-line konfigurátor, v němž si můžete tento model sestavit přesně podle svých požadavků. Ceny ale zatím bohužel chybí, ovšem my jsme vám je prozradili už dříve.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Frankfurt 2013 | Hybridy | Porsche

Porsche 918 Spyder: nový hybridní supersport zblízka a podrobně

Novinka bude zprvu k mání ve standardní verzi a jako 918 Spyder Weissach s průměrnou spotřebou sníženou z 3,3 na 3,0 l/100 km. K dispozici budou čtyři nemetalické (!) a osm metalických barev, tři sady ráfků s průměrem 20/21 palců a dvě provedení kůží čalouněných sedadel, z nichž každá mohou být vyvedena v několika barevných kombinacích.

Připlácet (zatím nevíme kolik) bude možno za ochranný lak karoserie proti poškození od kamínků a přizdvihování přední nápravy pro snadnější překonávání retardérů a dalších nástrah běžného provozu.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků