Porsche 918 Spyder se skutečně vyrábět bude

A je to oficiální: hybridní supersport 918 Spyder, představený v podobě studie na letošním autosalonu v Ženevě, se dočká sériové výroby. Píše se to v tiskové zprávě Porsche, kde se dočteme také ti, že se jedná o reakci na „ohromující zájem ze strany veřejnosti a zákazníků“. Potvrzují se tak zákulisní informace zprostředkované agenturou Bloomberg, jimž jsme se věnovali na tomto místě.

Vývoj sériového Porsche 918 Spyder má proběhnout ve Weissachu a vyrábět se bude v Zuffenhausenu. Automobilka Porsche slibuje zrychlení z klidu na 100 km/h za 3,2 s, průměrnou spotřebu 3 l/100 km a rychlost 320 km/h, což jsou lepší hodnoty než u předchozí Carrery GT. Zájemce o další podrobnosti o tomto modelu odkazujeme na toto místo, kde jsme vám jej podrobně představili.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 918 Spyder
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 54 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků