Porsche 918 Spyder se skutečně vyrábět bude

A je to oficiální: hybridní supersport 918 Spyder, představený v podobě studie na letošním autosalonu v Ženevě, se dočká sériové výroby. Píše se to v tiskové zprávě Porsche, kde se dočteme také ti, že se jedná o reakci na „ohromující zájem ze strany veřejnosti a zákazníků“. Potvrzují se tak zákulisní informace zprostředkované agenturou Bloomberg, jimž jsme se věnovali na tomto místě.

Vývoj sériového Porsche 918 Spyder má proběhnout ve Weissachu a vyrábět se bude v Zuffenhausenu. Automobilka Porsche slibuje zrychlení z klidu na 100 km/h za 3,2 s, průměrnou spotřebu 3 l/100 km a rychlost 320 km/h, což jsou lepší hodnoty než u předchozí Carrery GT. Zájemce o další podrobnosti o tomto modelu odkazujeme na toto místo, kde jsme vám jej podrobně představili.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 918 Spyder
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků