Porsche 918 Spyder opět míří do servisů. Tentokrát kvůli přední nápravě

Porsche 918 Spyder opět míří do servisů. Tentokrát je důvodem přední náprava a svolávací akce je celkově větší. Z 918 vyrobených kusů musí na opravu 205 exemplářů. Automobilka ale tuto akci vyhlásila na základě vlastních testů. Oprava je preventivní.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Frankfurt 2013 | Hybridy | Porsche

Porsche 918 Spyder: nový hybridní supersport zblízka a podrobně

Dohledat přesné informace o konkrétní závadě se nám nepodařilo. Porsche pouze oznámilo, že vymění vadné komponenty u 205 automobilů rozmístěných po celém světě, protože v jistém časovém období byly na 918 Spyder namontovány díly, u kterých nelze zaručit stoprocentní fungování po celou dobu životnosti vozu. Zákazníci samotní si ale na tento problém nestěžovali, tedy alespoň podle prohlášení automobilky.

Technika | Sportovní auta | Porsche

Porsche 918 Spyder má za sebou svolávací akci kvůli zadní nápravě

Výměna vadných dílů na přední nápravě zabere zhruba dva dny, dotčení majitelé budou kontaktování. Připomeňme, že se informace o první svolávací akci na 918 Spyder objevily v září. Tenkrát ale zamířilo do servisu pouze 46 automobilů, a to kvůli problémům se zadní nápravou. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků