Porsche 918 Spyder: Nordschleife za ohromujících 7:20?

Koncept Porsche 918 Spyder jsme vám představili již zjara. Jeho představení sice nastolilo poněkud nereálná očekávání, neboť ani zlomek jeho výkonu až 718 koní nelze bez kouzelné hůlky vygenerovat z udávané spotřeby 3 litry benzinu na sto kilometrů (zřejmě půjde o podobný „fígl” jako u Chevroletu Volt - na test spotřeby stačí vyrazit s nabitými akumulátory a spotřeba konvenčního paliva v nádrži během něj se tak rázem začne blížit nula), ale to nic nemění na tom, že jde o pozoruhodný vůz.

Nyní je jasné, že 918 Spyder pozná sériovou výrobu, není ale zatím jasné, v jaké podobě. Na venek však začaly pronikat informace o tom, jak si 918 Spyder vede při vývoji a co ji pro budoucnost čeká.

Jako první se do éteru dostaly screenshoty z prezentace vozu potenciálním zákazníkům. Ty mj. hovoří o tom, že 918 dosáhla na Severní smyčce Nürburgringu času 7 minut a 20 sekund, což by byl daleko nejlepší čas mezi otevřenými vozy a pokud by takto rychle vůz jezdil i v sériové podobě, byl by o pěkný kousek před Nissanem GT-R či Chevroletem Corvette ZR1 a proklatě blízko své sestřičce 911 GT2 RS. Samozřejmě, tato informace nemusí být pravdivá, ale Porsche již při uvedení oficiálně potvrdilo schopnost vozu zajet 'Smyčku pod 7:30 a tomu čas 7:20 odpovídá.

Uvidíme, co nakonec sériová podoba vozu přinese...

Klepněte pro větší obrázek
Prý část prezentace samotného Ferdinanda Piecha...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a již známé snímky Porsche 918 Spyder
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků