Doporučoval bych, aby se Porsche v případě čtřválce v karoserii 911 vrátilo k historickému názvu 912. Tak zůstane "legenda 911" bez poskvrny a ještě se naváže na jednu kapitolu z historie značky. A kdyby ďobře udělaný čtyřválec dával dejme tomu 250 - 300 koní, tak proč ne?
IMHO jsou to od pana Krickelberga jen takové kydy, ve skutečnosti se veme běžné 2.0 TFSI ve verzi se 195kW a tak jak je se nacpe pod kapotu 911 :)
Ani to by nebylo tak zlé, ten motor je docela fajn. Ale boxer to tedy není. Nebo že by Porsche kupovalo motory u Subaru? :-D
Klasická EU, svět se v pr.del obrací...
Kdysi byly čtyřválce v 911ce naprosto normální, tak to tu máme zase :o) Pokud jim to pomůže s budoucími limity, tak co naděláme.:-) (koupíme si rychle stávající model)
Pokud vím, tak 911ka nikdy čtyřválec neměla .. předchozí Porsche 356 měly čtyřválce.. ale první 911 začínala na 2.0 v šesti hrncích a nikdy o válec méně ...
Ano vracíme se zpět ke vzniku těchto příšerek tatra pana Ledwinky s ležatým vzduchem chlazeným motorem za zadní nápravou, identický brouk pana Porscheho a čtyřválcové výtvory tatraplán a porsche z padesátých let. Všechno krásné ležaté vzduchem chlazené čtyřválce.Kdo požaduje zvuk šestiválce tak samozřejmě v dnešní době možno v pohodě naroubovat do zvukového systému Bose prostorový zvuk šestiválce ( za příplatek i dvanáctiválce).
Myslíte, že PORSCHE 911 bude mať štvrovalec? Zbláznili ste sa? Porsche 911 si myslíte by sa tak predávalo? To iste. Navyše, každý štát bude pokutovať svoju znakčku, ak bude chcieť. A myslíte, že Nemecko pokutuje VW, BMW, Mercedes-Benz, Porsche?:-):-) To iste. Sú to len kydy.
....tam hodíte přeplňovanýho boxera čtyřhrnek tak bude mít ty emise a spotřebu sice nízký ale jen když s tím pojedete po zahradě a bude Vás roztlačovat babička :-D Ne, papírově to bude určitě nižší ale pokud se budete chtít dostat s oběma motory na to stejné jízdní tempo tak budete muset čtyřhrnku víc šlápnout a v podstatě se dostanete opět na to samé co produkoval "starý" motor.PS: Porsche moc rád nemám, ale nedovedu si představit takovýdleho sporťáčka se zvukem Imprezy. To už prostě nebude ono. Ale zatím nezrušili motor úplně tak se radujte a nezapomeňte investovat babičce do posilovny....brzy Vás bude muset tlačit nejen po zahradě :-D
neboj sa ten zvuk bude na nerozoznanie, ked prechadzaly na vodou chladeny motor, ako sme mali my v roku 98, teda Carreru tak viem len to ze inzinieri s porsche venovali veeeeela casu len na to aby vodou chladeny motor znel uplne rovnako ako stara koncepcia a tak ladili vyfuky jak besny a dosiahli to. Rovnake to bude tu. No kazdopadne je to haluz, ale technika ide dopredu stale a za chvilu budu trojvalce jazdit za 5s na 100
nic proti tvému přispěvku ale souhlasím s baronem! To je jako kdyby jsi chtěl tvrdit že bmw laděním výfuku udělá ze zvuku 4hrnku zvuk 6ti hrnku. Každej kdo slyšel minimálně alespoň stařičký E36ky nebo E46ky tak pochopí že je to nemožný
Souhlas, ja o tom taky nijak nepolemizoval. Ten zvuk sestivalce se jiste nebude dat nahradit.
Čtyřválec jednoduše nikdy nemůže dosáhnout stejného zvuku jako šestiválec. Ladění výfuku na zvuk je hezká věc ale může maximálně vytáhnout buď vysoké nebo nízké zvuky, případně přidat ve vyšších otáčkách nějakou rezonanci. Ale melodii šestiválcového motoru ze čtyřválce opravdu nevyloudí.
Spise by to meli resit tak, ze pri ustalene jizde by auto jelo treba na ctyri valce, a pouze pri razantnim zrychleni se zapojuji vsechny valce. Tahle technologie se preci uz pouziva. Mozna bych max.zvazil snizeni objemu sestivalcoveho motoru, treba za asistence nizkotlakeho turba aby neutrpel vykon.:-)
jo tyjo to používá Chrysler se svejma 5.7 myslím. Místo 8 jedou jen 4 takže polovina.Muhehe takže vážené dámy vážení pánové 6:2= 3 od teď budou mít Porsche 3válce áááááááááááááááááááááááááááááá
se šestiválcem to dělá Subaru (Subaru Intelligent Drive) - v eko režimu jede jen na 4 válce
A vzhledem k vlastnickým poměrům ve skupině VAG se brzy dočkáme též verze Cayenne 1,2 HTP. Sice to nikdo nekoupí, ale v nabídce to bude a tudíž budou splněny dementní limity EC na průměrné exhalace CO2 v portfoliu modelů. A pokud to HTP nesrovná, budou v záloze ještě dětské elektrické porschejeepy na zahradu jako ZEV a pak už bude ´platit, že EC vlk se nažral a porschekoza zůstala (skoro) celá.
Cayenne 1,2 HTP vedla Q7 V12 TDI :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.