Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Nedávno přinesl magazín Motor Trend velice zajímavý srovnávací test jedenácti supersportovních automobilů. Obří drag race na čtvrt míle nakonec vyhrál Nissan GT-R před Ferrari 458 Italia a Audi R8 GT. Tentokrát přišel se zajímavým srovnávacím testem pro změnu magazín Road and Track, který porovnal Nissan GT-R, Porsche 911 Turbo S a Bugatti Veyron. Co mají tito aktéři společného? Zvládnou zrychlení z nuly na 60 mph pod tři vteřiny. Proto byl test pojmenován „Two Second Club“.

Výsledky najdete v přiloženém videu. Překvapení se ovšem nekonalo. Vzhledem k tomu, že se měřily pouze časy při akceleraci, tedy jízda v přímce, vyhrálo suverénně nejdražší a nejvýkonnější Bugatti. Vzdálenost čtvrt míle zdolalo za 9,9 s, Porsche 911 Turbo S potřebovalo 10,9 s a Nissan GT-R 11,2 s. Zajímavá je kombinace s už zmíněným testem magazínu Motor Trend. V něm Nissan potřeboval na ¼ míle shodně 11,2 s. Tentokrát to ale na vítězství nestačilo.
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků