Porsche 911 Turbo facelift: rozpálené brzdy na Nordschleife (spy photos)

Jistě uznáte, že dnešní sada špionážních fotografií je vskutku zajímavá. Zachycuje totiž při testech Porsche 911 Turbo, které se v blízké době dočká faceliftu. Nejde ale jenom o úpravy vizáže, model očividně podstupuje i zátěžové testy - a na keramických brzdách PCCB a jejich do oranžova rozpálených kotoučích je to znát.

Oficiální představení omlazené verze by se mělo odehrát na autoshow v Detroitu počátkem příštího roku. Co se týká viditelných změn, nového rozložení se dočkají přední světlomety, zadní svítilny a nezapomene se ani na oba nárazníky. Modifikace se s velkou pravděpodobností dotknou také interiéru, půjde však jen o změny detailní. Moto, nově s přímým vstřikem paliva, by mohl posílit na výkon kolem 500 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Porsche 911 Turbo při tvrdých testech - na brzdách je to znát

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků