Porsche 911 Turbo a Turbo S také v provedení Cabriolet

Oslavy padesátých narozenin legendárního modelu Porsche 911 budou pokračovat na autosalonu v Los Angeles, kde německá automobilka představí novinky v podobě vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kdo by čekal nějaké velké překvapení v porovnání s klasickou 911 Turbo, ten by se nedočkal. Technika je logicky identická.

Testy | Sportovní auta | Porsche

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Vzadu tedy najdete přeplňovaný šestiválec naladěný v případě slabší varianty na 520 koní, ostřejší "esko" nabídne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektive za 3,2 s. Kupé umí být o jednu desetinu sekundy rychlejší. Maximální rychlost má hodnotu 318 km/h. Tohle číslo najdete v tabulkách jak pro Turbo, tak pro Turbo S, a to s karoserií kupé i kabriolet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombinovaná spotřeba by se měla dostat těsně pod hranici deseti litrů. Porsche zdůrazňuje, že oproti předchůdci je novinka o patnáct procent úspornější, zároveň o 0,2 s rychlejší při sprintu na stovku a samozřejmě je také výkonnější. Stejně jako základní kupé, ani otevřená varianta nezůstane ochuzena o pohon všech kol, sedmistupňovou převodovku PDK nebo řízenou zadní nápravu.

Video | Design | Sportovní auta | Premiéry | Porsche

Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

Stahovací střecha používá pro co nejnižší hmotnost hořčíkový rám. Manipulovat se střechou je možné do rychlosti 50 km/h, přičemž k dokončení operace je potřeba přibližně třináct sekund. Prodeje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet budou zahájeny v prosinci letošního roku.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků