Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Porsche 911 Turbo S nyní zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 s a rozjede se až na 330 km/h.
Seznam kapitol
  1. Porsche 911 Turbo
  2. Fotogalerie: Porsche 911 Turbo

Blíží se autosalon v Detroitu a také Vánoce a Porsche naděluje movitějším fanouškům první dárek pod stromeček. Facelift se totiž dotkl i modelů 911 Turbo a Turbo S. Základní technika zůstává stejná, pozornost vývojářů  se soustředila vedle drobností na motor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift se dotkl jen detailů, nová jsou třeba 20" kola a volant původem v 918 Spyder. Přepracován byl i přeplňovaný šestiválec 3,8 l, který je nyní silnější a má rychlejší reakce

Dvěma turby přeplňovaný plochý šestiválec 3,8 l totiž ze sebe nyní dostane výkon 397 kW (540 k) nebo dokonce 427 kW (580 k) – to když si připlatíte za model Turbo S.  Nárůstu výkonu bylo dosaženo díky novému tvaru sání, novým vstřikovačům s vyšším tlakem a v případě modelu Turbo S ještě novými turbodmychadly s větším kompresorem.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Porsche připomíná, že je stále jedinou automobilkou, která používá i u benzínového motoru turbodmychadla s variabilní geometrií lopatek. Novinkou je systém, který snižuje turboefekt. Porsche mu říká Dynamic Boost a v principu jde o to, že při krátkém ubrání plynu zůstane otevřená škrtící klapka, jen se přeruší přívod paliva. Po opětovném přidání plynu má řidič k dispozici plný výkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opět je vedle kupé k dispozici i kabriolet. Oba modely zvládnou akceleraci z 0 na 100 km/h za tři sekundy, Turbo S dokonce o desetinku lépe. Převodovka PDK je v základu

„Základní“ Porsche 911 Turbo zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za rovné tři sekundy a vyvine až 320 km/h. Porsche 911 Turbo S tyto hodnoty vylepší na 2,9 sekundy a 330 km/h. Kombinovaná spotřeba činí 9,0 l/100 km u kupé a 9,3 l/100 km v případě kabrioletu.

Testy | Fascinace | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Asi nemusíme připomínat, že Porsche 911 Turbo má ve standardu převodovku PDK, pohon všech kol a aktivní natáčení zadní nápravy. Novinkou je volant převzatý z modelu 918 Spyder s nastavením jízdních režimů. Když chcete, samozřejmě můžete stabilizační systém PSM úplně vypnout.

Vedle výkonů se zvedaly i ceny, aspoň tedy ty německé. Porsche 911 Turbo nyní přijde na 174 669 eur (4 716 000 korun), kabriolet stojí 187 759 eur (5 069 500 korun). Kupé Turbo S pořídíte minimálně za 202 872 eur (5 477 500 korun) a verzi Cabrio za 215 962 eur (5 831 000 korun).

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 75 000 Kč
Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 139 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2001
Stav: 208 156 km
Cena: 65 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků