Porsche 911 Turbo 2010: 500 koní na pořádném videu

10 komentářů

Pantani
15. srpna • 16:12

Konečně pořádný video, má to šmrnc! (i to auto! ;-) )

mclown
17. srpna • 12:41

suhlas

jj
15. srpna • 15:26

Množství všech technologií, které se podílejí na umravnění celýho auta je trochu zarážející. Trochu mi přijde, že řidič už skoro není potřeba - stačí umět zvolit správné pomocníky a pozér za volantem nenajde na silnici přemožitele. Z pohledu bezpečí skvělý úspěch inženýrů, z pohledu opravdového řidiče trochu opruz - k řízení se už ani nedostane.
Každopádně pokud turbo potkám na silnici, tak se za ním stejně otočím...

BHudak
16. srpna • 18:39

Ježiš, tady má zas někdo komplexy.Internet je plnej chytráků a řidičů, co sedlaj jen ty nejsirovější stroje, a tak vzdycky, kdyz se něco takovýho objevý, tak napíšou článek plný opovržení a jak je divná doba a že by se každej měl učit na Škodě 100... Ale jaksi už mu ve svý omezený inteligenci nedojde, že tohle auto je na každodenní ježdění, něco jako TTčko, akorát v luxusnějšim, dražšim a silnějšim provedení. Je to spotřebka jako každý jiný auto. Kdo chce zažívat řidičskej zážitek, tak určitě nepůjde do turba. Od toho tu jsou GT3 a GT2.

jj
16. srpna • 22:18

Plný komplexů nejsem, ale dík za diagnózu. Mělo to být spíš povzdechnutí nad neustálým zrychlováním aut díky technologiím, který ulehčují jejich řízení. Přitom podle označení supersport by tyhle auta prostě měly vyžadovat víc pozornosti. Možná není daleko doba, kdy supersporty nebudou bez těchto technologií řiditelné. Je pak trochu smutný, že to 500-koňový auto pro každý den stráví 95% svýho času na 5% svých schopností. Ale když si to trh žádá... Nejsmutnější na tom pak je, že třeba už i redaktoři autocaru si pak chválí systém, který automaticky dává meziplyny (viz. poslední autocar test 370z).

asdf
16. srpna • 19:49

sytý, syn, sYrový, usychat ... asi vás zrovna přepadla chřipka ve třetí třídě :-)

BHudak
16. srpna • 22:01

počty mi šly vždycky líp...

dave_007
15. srpna • 18:15

Vsechno, i to co kritizujes, ma dve stranky: Dobrou a spatnou.Napriklad to naklaneni motoru nepovazuji za velmi prinosne. Daji se tim snad utlumit reakce motoru pri zmene krouticiho momentu, do jiste miry snad i virbace motoru, lec inercialni sily hmot motoru pri prujezdu zatackou to nemuze nijak zasadne ovlivnit, uz z principu.Na druhou stranu, turbodmychadlo s menitelnou geometrii je rozhodne krok vpred. Stejne tak aktivni tlumeni a ta prevodovka s dvojitou spojkou.Nevim o cem to mluvis, ze se ridic nedostane k rizeni? Ridit, radit, slapat na plyn a brzdu stale musi ridic. To, ze se neradi kvedlanim radici paky sem a tam, je uz jina vec. Kazdopadne, nemyslim si, ze by jakykoliv ridic za jizdy jeste zvladl ovladat zmenu geometrie turbodmychadla, nastavovani tuhosti tlumicu a co ja vim co dalsiho.Mas rad jidlo? Resis pri konzumaci neceho skveleho, zda to bylo uvarene na klasickem sporaku, ci na indukcnim? Veris, ze na indukcnim sporaku proste nelze uvarit dobre jidlo?

JirkaSnake
15. srpna • 20:22

moje řeč, řidič jsi pořád stejný ať máš jakýkoliv auto. Dokud musíš koukat před sebe na silnici a reagovat na všechny situace tak se nic nemění pokud nepočítám asistenční techniku, která pomáhá udržovat vzdálenost mezi auty, vyjetí z pruhu atd. ale to snad ani porsche jako výrobce sportovních aut nepoužívá

Honza
15. srpna • 17:33

Ano ano opičky sme neučili šlapat na pedály kroutit volantem, ale né řídit.

Doporučujeme

Články odjinud