Porsche 911 Targa: nová generace slibuje nově řešenou střechu

Detroitský autosalon se stane dějištěm světové premiéry posledního vydání Porsche 911 v provedení Targa. Už dříve se objevily špionážní snímky a snímky z patentového úřadu, podle kterých je jasné, že se Targa vrací ke kořenům. Namísto kupé s velkou skleněnou střechou se novinka opět více přiblíží kategorii kabrioletů.

Tajné | Sportovní auta | Design | Porsche

Porsche 911 Targa se vrací ke kořenům. Prohlédněte si první fotky

Nově se ovšem objevují informace o tom, jak přesně bude mít Targa střechu řešenou. V dobách minulých bylo možné panel střechy oddělat ručně, dnes zákazníci žádají nějaký elegantní mechanismus. Ten si už před několika měsíci Porsche nechalo patentovat. Targa bude v podstatě kupé-kabrioletem s velkým zadním oknem.

Porsche

Nové Porsche 911 Targa 4 s pohonem 4x4

Za předními sedadly je ochranný rám, na který navazuje velké okno. Pokud se bude řidič chtít zbavit střechy, toto okno se nadzvedne směrem vzad, střešní panel se odsune a uloží se pod okno, které se poté vrátí do původní polohy. Asi nikoho nepřekvapí, že v kontextu tohoto patentu je zmiňována také společnost Magna.

Jak celá věc bude fungovat, to naznačuje náčrt, který se objevil na serveru rennlist.com. Jak to bude doopravdy, to se dozvíme už velmi brzy.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků