Porsche 911 GTS Club Coupé je omezená edice s kachním ocasem

Některé limitované edice Porsche 911 jsou skutečně omezené. Dokonce tak omezené, že v nich nenajdete ani držák na nápoje nebo klimatizaci, což by zrovna na americkém trhu, kam nová 911 GTS Club Coupé míří, bylo velmi limitující.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Když limitovaná edice, tak s „kachním ocasem“. Samozřejmostí jsou i plakety s označením omezené série a rozšířená výbava, kterou si zase Porsche nechá zaplatit v exkluzivní cenovce 136 000 dolarů, o 21 000 dolarů víc proti základní GTS

Nový model oslavuje šedesátileté výročí oficiálního amerického klubu majitelů Porsche a vznikne tak jen šedesát těchto speciálních 911 GTS. Samozřejmostí je spousta odlišujících detailů, třeba číslice 60 téměř na všem a červený kroužek na věnci volantu. Ovšem ten nejzajímavější se děje vzadu. Všechna auta mají legendární zadní spoiler, pro který se vžila přezdívka kachní ocas.

Testy | Sportovní auta | Porsche

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

V základu jsou i dvacetipalcová kola, bi-xenony či třeba sportovní výfuk. Zajímavostí je i o 44 mm širší karoserie proti běžnému modelu Carrera 4. O pohon zadních kol se stará plochý šestiválec 3,8 l z modelu Carrera S vyladěný na 320 kW (435 k).

Verze s manuálem umí upalovat 306 km/h, s převodovkou PDK se auto rozjede „ƒjen“ na 304 km/h. Nicméně s automatem PDK je zrychlení z 0 na 96 km/h záležitostí 3,8 s, manuál je o nějakou tu desetinku pomalejší. Ovladatelnosti pak pomáhá třeba systém přerozdělování točivého momentu Porsche Torque Vectoring a také adaptivní podvozek PASM. Základní cena v USA je stanovena na 136 060 dolarů, tedy podle aktuálního kurzu asi 3 265 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků