Porsche 911 GTS Club Coupé je omezená edice s kachním ocasem

Některé limitované edice Porsche 911 jsou skutečně omezené. Dokonce tak omezené, že v nich nenajdete ani držák na nápoje nebo klimatizaci, což by zrovna na americkém trhu, kam nová 911 GTS Club Coupé míří, bylo velmi limitující.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Když limitovaná edice, tak s „kachním ocasem“. Samozřejmostí jsou i plakety s označením omezené série a rozšířená výbava, kterou si zase Porsche nechá zaplatit v exkluzivní cenovce 136 000 dolarů, o 21 000 dolarů víc proti základní GTS

Nový model oslavuje šedesátileté výročí oficiálního amerického klubu majitelů Porsche a vznikne tak jen šedesát těchto speciálních 911 GTS. Samozřejmostí je spousta odlišujících detailů, třeba číslice 60 téměř na všem a červený kroužek na věnci volantu. Ovšem ten nejzajímavější se děje vzadu. Všechna auta mají legendární zadní spoiler, pro který se vžila přezdívka kachní ocas.

Testy | Sportovní auta | Porsche

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

V základu jsou i dvacetipalcová kola, bi-xenony či třeba sportovní výfuk. Zajímavostí je i o 44 mm širší karoserie proti běžnému modelu Carrera 4. O pohon zadních kol se stará plochý šestiválec 3,8 l z modelu Carrera S vyladěný na 320 kW (435 k).

Verze s manuálem umí upalovat 306 km/h, s převodovkou PDK se auto rozjede „ƒjen“ na 304 km/h. Nicméně s automatem PDK je zrychlení z 0 na 96 km/h záležitostí 3,8 s, manuál je o nějakou tu desetinku pomalejší. Ovladatelnosti pak pomáhá třeba systém přerozdělování točivého momentu Porsche Torque Vectoring a také adaptivní podvozek PASM. Základní cena v USA je stanovena na 136 060 dolarů, tedy podle aktuálního kurzu asi 3 265 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků