Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Trable s pohonnými jednotkami Porsche 911 GT3 nekončí. Automobilka nyní znovu svolává menší sérii aut na opětovnou výměnu motorů. Tentokrát nehrozí požár, ale Porsche bojevilo problém ve ventilovém rozvodu.

Automobilka opět vymění celé motory, protože je to prý jednodušší a výhodnější než provádět složité opravy. Počet aut postižených druhou svolávací akcí je mnohem menší, ale zajímavé je, že se třeba týká čtyř aut, která slouží na Nürburgringu jako Ring taxi.

Život řidiče | Sportovní auta | Krimi | Porsche

Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Vyřazené motory ze svolávaných aut si Porsche nechá za účelem testování a dalšího vývoje. Automobilka si ale s problémy motoru 911 GT3 utržila velkou porci ostudy.

Atmosférický plochý šestiválec v Porsche 911 GT3 má objem 3,8 l a pokud zrovna funguje, disponuje výkonem až 349 kW (475 k) v 8250 ot./min. Stovku model zvládne za 3,5 sekundy a asi také víte, že už má výhradně dvouspojkový automat PDK.

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků