Porsche 911 GT3 RS: facelift i pro fajnšmekry (spy photos)

Tyto fotografie jsou jen důkazem toho, že připravované omlazení pro rodinu 911 zahrne všechny modely. Špionážním fotografům se totiž podařilo ulovit snad nejrespektovanější verzi GT3 RS přímo ve Francii.

Pokud si myslíte, že změny budou nějak radikální, jste na omylu. „Ereso“ si ponechá velké nápisy modelu, barevná kola, rám uvnitř i šestiválec 3,6 l s výkonem 415 koní. Stovka za 4 sekundy zůstane brilantním údajem, tak jako perfektní jízdní vlastnosti – především ale na okruhu. Změny se totiž dotknou jen předního nárazníku a pár dalších detailů, k dispozici prý budou i nové kombinace barev.

Samotná 911 GT3 RS vznikla v roce 2003, jako legální verze okruhového vozu. Odlehčení jednotlivých prvků, jakými jsou například kapota a zadní křídlo z karbonu, zadní okno z polykarbonátu nebo keramické brzdy PCCB dělají z tohoto vozu legendu, která má jen málo přímých konkurentů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Porsche 911 GT3 RS - dravec při testech

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků