Porsche 911 GT2 RS je realitou, máme první fotografii z prezentace

Pokud se vám Porsche 911 GT2 s hmotností 1 440 kg a 530 koňmi na zadní nápravě zdá být už hodně ostrým náčiním, je čas si „přeštelovat” měřítka. Automobilka totiž přichystala, vůbec poprvé ve své historii, RS verzi tohoto modelu, která bude podle všeho ještě mnohem ostřejší.

Je to vlastně tak trochu překvapení, protože i když spekulace na toto téma proběhly i tiskem, vesměs se špionážní fotografie maskované GT2 považovaly pouze za snímky chystané faceliftované verze. Ve světle nejnovější informací se ale zdá, že Porsche na Nordschleife neladilo jen pár aerodynamických úprav, ale kompletně přepracovaný vůz.

Pánové z fóra TeamSpeed.com totiž nechali vrhnout světlo světa na první snímek 911 GT2 RS z její prezentace pro významné zákazníky automobilky. Fotografie naznačuje celou řadu úprav na bázi uhlíkových vláken, ale především dosvědčuje, že představení GT2 RS je skutečně na spadnutí.

Zajímavější jsou ale informace, které únik fotografií provázejí. Vůz by totiž měl disponovat následujícími parametry, které zkrátka berou dech:

  • snížení hmotnosti o 90 kg (1 350 kg)
  • výkon 620 koní
  • zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 s
  • zrychlení z 0 na 200 km/h pod 10 s
  • zrychlení z 0 na 300 km/h pod 25 s
  • čas na Severní smyčce Nürburgringu pod 7:22

Pokud se tyto zprávy ukážou být skutečnými, pak by šlo o nejrychlejší Porsche vůbec, rychlejší než  Carrera GT.

Vůz by měl být vyroben v limitované edici čítající pouze 300 kusů a cenovka bude jistě pěkně tučná. Oficiální premiéra pro tisk je prý plánována na 14. května - uvidíme, zda Porsche do té doby udrží vše pod pokličkou...

Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 GT2 RS je realitou
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků