Porsche 911 dostalo už i nový pohon všech kol a verzi Targa

Základní technika faceliftovaných modelů se oproti zadokolkám nijak nemění. I u čtyřkolek má motor výkon zvýšený o 20 koní.

Jak se dalo čekat, facelift Porsche 911 se dotkl i verzí s pohonem všech kol Targa 4, Carrera 4 a Carrera 4S. Jak už je u verze s pohonem všech kol typické, mají výraznou světelnou linku mezi zadními světly a také o 44 mm širší boky než standardní model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Faceliftu se samozřejmě dočkaly i verze Targa 4 a Carrera 4. Systém pohonu všech kol má nový mechanismus připojování přední nápravy

Model 911 Targa 4 je k dostání výhradně s novým pohonem všech kol, stejně jako u minulé generace. Jinak se vlastně základní technika faceliftovaných modelů proti zadokolkám nijak nemění. Pod zadním panelem s aktivním spoilerem je nový downsizovaný přeplňovaný šestiválec 3,0 l ve dvou stupních naladění.

Video | Sportovní auta | Kabriolety | Kupé | Premiéry | Frankfurt 2015 | Porsche

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Stejně jako u dříve představených zadokolek, i u čtyřkolek má motor proti atmosférickému předchůdci výkon zvýšený o 20 koní. Točivý moment povyrostl o 60 Nm a posunul se do nižších otáček. Porsche zatím neuvádí, jestli bude pro modely Targa 4 a Carrera 4/4S k dispozici i manuální převodovka. Pokud jde o dynamiku, tak Carrera 4S vybavená paketem Sport Chrono zvládne sprint na 100 km/h za 3,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou je ovladač jízdních režimů umístěný přímo na volantu, to se teď dostává do módy. Verze Targa 4 má opět komplikované skládání centrálního střešního panelu

Pohon všech kol upět funguje tak, že po většinu času je Porsche zadokolka, ale v případě potřeby se připojuje přední náprava. Nyní je systém ovládaný elektrohydraulicky. Novinkou je také ovladač na volantu, kterým si může řidič měnit přednastavené jízdní režimy. Adaptivní podvozek PASM je v základní výbavě.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků