Porsche 911 Carrera S 2016 ještě jednou: Takhle zrychluje na 260 km/h

Nejnovější vydání Porsche 911 Carrera S osazené přeplňovaným motorem jsme si už podrobně představili v klasickém redakčním testu. Dnes ještě přidáme malý bonus v podobě dvou videí. Jedno ukazuje ostrou akceleraci z klidu až tam, kam to délka letištní plochy dovolila. Druhé vám dá lepší představu o tom, jak u toho přeplňovaná 911 zní.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Pokud jste náhodou nečetli test, ve kterém najdete také kompletní měření dynamiky s přesnými hodnotami, pak jen stručně připomeneme, že testovaná verze S vykázala i díky systému Launch Control v průměru čas zrychlení na 100 km/h za 4,11 s. Necelých 14 sekund po startu už letí německé kupé přes 200 km/h a s velkým elánem pokračuje dále. Bohužel letištní plocha neumožnila více než 260 km/h. Nicméně i to celkem jasně ukazuje, jak strašně rychlé nové Porsche 911 Carrera S je.

Retro | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Porsche

Porsche 930 Turbo (1973-1989): Doping pro boxer

V druhém videu si můžete poslechnout zvuk nového přeplňovaného šestiválce. Mimochodem testovaný exemplář dostal sportovní výfuk s elektronicky ovládanými klapkami. Na videu je k poslechu hlasitější nastavení. I když se Porsche snažilo, právě zvuk přece jen na své atraktivnosti trochu ztratil. Ostatně posuďte sami. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků