Porsche 911 Carrera Cup Asia: omezená série pro Čínu

Ano, jak je již z titulku jasné, na žádný vůz z třicetikusové série se netěšte, neboť speciální provedení Porsche 911 Carrera Cup Asia je určeno výhradně pro čínský trh.

Jak je patrné z poněkud partyzánsky získaných snímků, bude na výběr z barevných odstínů Gard Red, Carrera White a černé, přičemž ve standardní výbavě najdeme devatenáctipalcové ráfky zvláštního vzhledu.

Specifikace pohonné jednotky jsou identické s naladěním standardní Carrery S. Plochý šestiválec je tedy naladěn na 385 koní (283 kW) a 420 Nm, doba potřebná pro zrychlení z klidu na 100 km/h přesto klesla na 4,3 s. Nepatrného zlepšení bylo dosaženou redukcí pohotovostní hmotnosti napříč celou konstrukcí vozu. Na pohonnou jednotku navazuje sedmistupňová dvouspojková převodovka PDK s řazením páčkami pod volantem.

Uvnitř se novinka může pochlubit sedadly Recaro čalouněné alcantarou a opěradyl z kompozitních materiálů dodávanými za příplatek. Spolu s takřka povinnou plaketou oznamující náležitost k omezené sérii se může nový majitel těšit také na prahové obklady s prosvětleným nápisem Carrera S.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Carrera Cup Asia
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků