Porsche 911 Carrera 4: první snímky „čtyřkolky“

Značka Porsche do světa vypustila první obrázky nových verzí Carrera 4 a Carrera 4 S, jež mají zapůsobit na zastánce sportovních vozů s pohonem všech kol.

Jedou z nejzářivějších hvězd loňského autosalonu ve Frankfurtu se stala zcela nová generace legendárního sportovního modelu Porsche 911 s označením 991. A výraz „nová generace“ je v tomto případě obzvláště významný. Ačkoli se totiž Porsche 911 vyrábí již 49 let a od té doby jsme byli svědky řady modifikací a modernizací, jde v podstatě vlastně teprve o třetí zcela novou konstrukci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled se vozy Porsche 911 Carrera 4/4S vyznačují hlavně nápisem a transparentním pásem mezi světly

Od své premiéry se Porsche 911 (991) dosud prodává ve dvou výkonových verzích 911 Carrare a 911 Carrera S s výkony 350 koní (257 kW), resp. 400 koní (294 kW), přičemž obě varianty lze mít alternativně s uzavřenou karoserií kupé, nebo jako Cabriolet s plátěnou, elektricky skládanou střechou.

Testy | Sportovní auta | Porsche

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Z obou karosářských verzí bude možno vybírat také v případě nové řady Porsche 911 Carrera 4 a 911 Carrera 4S, jež z dosud známých verzí Carrera a Carrera S vychází a veřejnosti se oficiálně představí na nadcházejícím autosalonu v Paříži, a to již 27. září. Již nyní vám však můžeme ukázat první snímky a představit důležité podrobnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohon všech kol bude dostupný pro obě karosářské verze (výkonnější Carrera 4S dostane jako zatím jediná v řadě také ploché koncovky výfuku)

A jak nové vozy Carrera 4, resp. 4S poznáte na první pohled? Jednoduché to nebude. Změny se kromě patřičného nápisu na zádi omezují prakticky pouze na tenký transparentní pás opticky propojující horní hrany zadních sdružených svítilen, přičemž silnější Carrera 4S má (na rozdíl od „zadokolek“) namísto dvou párů kulatých koncovek pouze jeden pár koncovek s plochým zakončením.

Porsche

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Jak jistě tušíte, nejdůležitější změnou nové řady Carrera 4/4S se stává pohon všech kol, k němuž však zatím žádné podrobnosti neznáme. Lze však předpokládat, že vozy dostanou upravené závěsy všech kol a nepatrně nabudou na váze.

Pohonné jednotky budou stejné jako u výchozích verzí Porsche 911 Carrera/Carrera S a všechny další detaily bychom se měli dozvědět již během následujících dní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků