Porsche 911 Cabriolet: tichá, komentovaná premiéra

Značka Porsche připravila video ke své horké novince, jíž představila na právě skončeném autosalonu v Ženevě.
Porsche 911 Cabriolet: tichá, komentovaná premiéra

Řeč je o otevřené verzi nové generace modelu Porsche 911 (991), která právě v těchto dnech vstupuje na první evropské trhy. U nás se prodává za ceny od 2 754 000 Kč ve verzi Carrera a za 3 140 000 Kč za výkonnější Carreru S.

Porsche 911 Cabrio 1.jpgPorsche 911 Cabrio 2.jpgPorsche 911 Cabrio 4.jpg
Porsche 911 Cabriolet

Na níže přiloženém videu hovoří August Achleitner, zodpovědný ve vední Porsche právě za řadu 911, především o zcela nové konstrukci skládací plátěné střechy. Celá videosekvence netrvá déle než 3 minuty a záběry přímo ze stánku Porsche na ženevském autosalonu střídají umě natočené části z běžného provozu. 

Porsche

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Standardní Porsche 911 Carrera Cabriolet disponuje šestiválcem s objemem 3,4 l, výkonem 350 koní (257 kW) a točivým momentem 390 Nm, který otevřenému vozu v kombinaci se standardní, sedmistupňovou manuálně řazenou převodovkou umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za rovných 5,0 s a dosáhnout rychlosti 286 km/h.

První svezení | Sportovní auta | Porsche

Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

Náročnějším zákazníkům je určeno provedení Porsche 911 Carrera S Cabriolet s větším motorem 3,8 l o výkonu 400 koní (294 kW) a točivém momentu 440 Nm. Díky větší porci energie Carrera S Cabriolet zrychlí z 0 na 100 km/h o 0,3 s dříve a dosáhne rychlosti o 15 km/h vyšší.

Tyto hodnoty platí pro základní verze s manuálními převodovkami. Za dvouspojkové „automaty“ PDK se připlácí přibližně 100 000 Kč, nejvyšší rychlost zůstane stejná, přičemž doba potřebná pro zrychlení 0 – 100 km/h se zkrátí o 0,2 s.
 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Porsche Cayenne 4.8
Rok výroby: 2010
Stav: 113 184 km
Cena: 999 000 Kč
Porsche Cayenne 4.8
Rok výroby: 2008
Stav: 85 553 km
Cena: 575 000 Kč
Citroën C5 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 166 882 km
Cena: 123 000 Kč
Test Subaru Forester XT MY16: Změna, která potěší

Subaru Forester XT MY16

Subaru Forester má za sebou lehkou modernizaci. Co se změnilo a jaký je výsledek v praxi?

30.  6.  2016 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek
Test ojetiny: Volkswagen Golf by byl skvělý, nebýt nemocí motorů TSI

Test ojetiny: Volkswagen Golf

Šestá generace Golfu představuje jistotu s dieselem nebo atmosférickým benzinovým motorem. U jednotek TSI je potřeba vybírat opatrně.

28.  6.  2016 | Dalibor Žák | 45 příspěvků
Test Seat Ibiza Cupra: Vstupenka do světa radosti a rychlosti

Seat Ibiza Cupra

Seat z povzdálí útočí na přední příčky mezi rychlými kompaktními hatchbacky. Bez velkého tyjátru Ibiza Cupra přezbrojila na větší motor a vyměnila automat za manuál. Jak moc skvělá je?

26.  6.  2016 | Ondřej Lilling | 8 příspěvků