Porsche 911 Cabriolet: tichá, komentovaná premiéra

Značka Porsche připravila video ke své horké novince, jíž představila na právě skončeném autosalonu v Ženevě.
Porsche 911 Cabriolet: tichá, komentovaná premiéra

Řeč je o otevřené verzi nové generace modelu Porsche 911 (991), která právě v těchto dnech vstupuje na první evropské trhy. U nás se prodává za ceny od 2 754 000 Kč ve verzi Carrera a za 3 140 000 Kč za výkonnější Carreru S.

Porsche 911 Cabrio 1.jpgPorsche 911 Cabrio 2.jpgPorsche 911 Cabrio 4.jpg
Porsche 911 Cabriolet

Na níže přiloženém videu hovoří August Achleitner, zodpovědný ve vední Porsche právě za řadu 911, především o zcela nové konstrukci skládací plátěné střechy. Celá videosekvence netrvá déle než 3 minuty a záběry přímo ze stánku Porsche na ženevském autosalonu střídají umě natočené části z běžného provozu. 

Porsche

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Standardní Porsche 911 Carrera Cabriolet disponuje šestiválcem s objemem 3,4 l, výkonem 350 koní (257 kW) a točivým momentem 390 Nm, který otevřenému vozu v kombinaci se standardní, sedmistupňovou manuálně řazenou převodovkou umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za rovných 5,0 s a dosáhnout rychlosti 286 km/h.

První svezení | Sportovní auta | Porsche

Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

Náročnějším zákazníkům je určeno provedení Porsche 911 Carrera S Cabriolet s větším motorem 3,8 l o výkonu 400 koní (294 kW) a točivém momentu 440 Nm. Díky větší porci energie Carrera S Cabriolet zrychlí z 0 na 100 km/h o 0,3 s dříve a dosáhne rychlosti o 15 km/h vyšší.

Tyto hodnoty platí pro základní verze s manuálními převodovkami. Za dvouspojkové „automaty“ PDK se připlácí přibližně 100 000 Kč, nejvyšší rychlost zůstane stejná, přičemž doba potřebná pro zrychlení 0 – 100 km/h se zkrátí o 0,2 s.
 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 139 622 km
Cena: 75 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 147 534 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Test ojetiny Renault Clio RS: Kupujte, nebudou!

Test ojetiny Renault Clio RS: Kupujte, nebudou!

Skutečné sportovní auto se v rozumné cenové relaci hledá obtížně. Pokud nutně nemusíte mít zadokolku, poslední atmosférické Clio RS je vynikající volba.

dnes | Dalibor Žák
Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion

Změřili jsme dynamiku nového Volkswagenu Tiguan s prozatím vrcholným naftovým motorem. Jak rychlý je v praxi a jak si stojí vedle aut, která už mají naše měření za sebou?

24.  7.  2016 | Lukáš Dittrich | 48 příspěvků
Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

GTI Clubsport vs. Mégane R.S. Trophy-R

Jeden slaví narozeniny, druhý se loučí. Ne, tohle nebude klasický srovnávací test, tohle bude především ukázka toho, co všechno dnešní rychlé předokolky umí.

17.  7.  2016 | Lukáš Dittrich | 15 příspěvků