Porsche 911 Cabriolet S v agresivním ladění Gemballa

Nyní můžeme znovu zmínit jméno ladičské společnosti Gemballa, jež přišla po delší dpobě s opravdu zajímavou stavbou. Jde o vylepšené provedení nejnovější generace modelu Porsche 911 Cabriolet S (991).

Majitel stejnojmenné firmy Uwe Gemballa byl před dvěmi lety nalezen mrtev v Jižní Africe a už se zdálo, že s ohledem na značné dluhy této společnosti Gemballa končí. Naštěstí se tento vyhlášený specialista na prvotřídní přestavby automobilů značky Porsche zvedl z popela a ještě před nalezením těla Uweho a potvrzení jeho úmrtí vrátila do hry.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se omezily prakticky jen na zevnějšek vozu

Připomeňme, že jedním z posledních strojů „původní éry“ byla na počátku roku 2010 „soukromá stíhačka“ Gemballa MIG-U1 vycházející, pro Gemballu poněkud nezvykle, z italského supersportu Ferrari Enzo. Nyní se ale Gemballa vrací k vozům ze Stuttgartu a představuje svoji novou stavbu na základě automobilu Porsche.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za pozornost stojí především nové nárazníky a brzdy Brembo

Tímto základem se stal teprve na letošním autosalonu v Ženevě představený otevřený model Porsche 911 Cabriolet (991), resp. jeho výkonnější provedení S. Zásahy pánů z Gembally se tentokrát omezily především na sadu nových aerodynamických doplňků, nové lité ráfky a posílenou brzdovou soustavu.

Tuning | Ferrari

Gemballa MIG-U1: soukromá stíhačka

Jádrem této přestavby jsou právě nové části karoserie, jejichž seznam sestává z nového předního nárazníku s poněkud agresivněji tvarovanými otvory pro přívod chladicího vzduchu, nových prahových obkladů a zcela přepracovaného zadního nárazníku s difuzorem, z jehož okrajů vystupují pro Gemballu celkem typické dvě trojice koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlatit si lze také za tužší podvozek, technika i interiér se obešly beze změn

Po stránce pohonného ústrojí zůstalo vše při starém, přičemž 400 koní (294 kW) standardní verze S bude zřejmě většině uživatelů postačovat. U Gembally si však lze připlatit třeba za posílenou brzdovou soustavu Brembo, sportovně odladěné pérování nebo nabídku nových ráfků s průměry 20 a 21 palců. Cena optické sady (nárazníky + spoilery) činí v přepočtu necelého půl milionu Kč, a to včetně lakování a instalace.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků