Porsche 911 Cabriolet: s nebem nad hlavou od února

Porsche zveřejnilo první informace o další verzi nové generace modelu 911 Carrera. Na trh se podle očekávání chystá kabriolet. První exempláře by měly do showroomů dorazit už v únoru, přičemž v nabídce bude jak standardní Carrera Cabriolet, tak ostřejší „esko“. Cena u našich západních sousedů začíná na sumě 100 532 Euro, rychlejší Carrera S Cabriolet je dražší přibližně o čtrnáct tisíc Euro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Technika logicky zůstala nezměněna. Standardní verze využívá plochý šestiválec o objemu 3,4 litru s maximem 350 koní. Výkonnější alternativou je taktéž šestiválcová, ale s objemem 3,8 litru a o 50 koní vyšším výkonem.

Nejdůležitější novinkou je u kabrioletu samozřejmě střecha. Carrera Cabriolet dostala látkové provedení vyztužené karbonovými vlákny a její rám je vyroben z hořčíku. Výsledkem je nízká hmotnost, vysoká odolnost a také design blízký klasickému kupé. Manipulace se střechou zabere jedenáct vteřin a lze ji provádět do 60 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků