Porsche 911 Cabrio od Caractere Exclusive: v hlavní roli opět polyuretan

Z Belgie přijíždí současné Porsche 911 Cabrio s laděným hávem od tamní společnosti Caractere Exclusive. Na zvýšení výkonu se ale netěšte ani tentokrát…

Firma Caractere Exclusive je známa především svými kreacemi na základě automobilů Porsche, připomeňme třeba Porsche Cayenne II Caractere, ovšem čas od času hrábne i do poněkud civilnějších vod (např. VW Golf VI Caractere). Nyní Caractere Exclusive přichází se svým stylistickým paketem pro aktuální provedení modelu Porsche 911 Cabrio. Po technické stránce zůstává na voze i v tomto případě vše při starém.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Cabriolet z dílen belgického ladiče Caractere Exclusive

Žádné uhlíkové kompozity, v hlavní roli i tentokrát vystupuje polyuretan a výroba dílů skrze reakční vstřikování (RIM). Mezi nejdůležitější přednosti této technologie patří kromě dostupné ceny produktů také jejich dobrá tvarovatelnost, krátká doba výroby a chemická i mechanická odolnost. Z těchto polyuretanů je na kabrioletu Porsche 911 na snímcích zhotovena celá řada doplňků včetně prvků přepracovaného předního nárazníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Všechny stylistické doplňky jsou vyrobeny z polyuretanu

Zaznamenáme také upravené prahové obklady s integrovanými náběhy vzduchu k chlazení motoru (?). Záď vozu se dočkala nové konzole s přítlačným křídlem, upravenými ventilačními otvory a třetím brzdovým světlem. Těšit se můžete na škálu specifických litých ráfků s průměrem až 21 palců.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků