Porsche 911 (991) jako V-GT od Vorsteineru

Ladičská společnost Vorsteiner se vrhla na ladění aktuální generace Porsche 911.

Americká tuningová firma s německy znějícím jménem Vorsteiner je zvyklá hlavně hrát „na efekt“. Soustředí se totiž především na výrobu nových, specificky tvarovaných karosářských doplňků pro drahá sportovní a cestovní auta evropské provenience, což je patrné například z nedávno ohlášené stavby Rolls-Royce Ghost Vorsteiner.

Sportovní auta | První svezení | Porsche

Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

 

Jistě, vzpomeneme si také na stylisticky odvážný model Vorsteiner GTRS3 vycházející z kupé BMW M3, který sice disponoval také motorem posíleným na 600 koní (439 kW), ale je třeba připomenout, že se o to postarala specializovaná společnost VF Engineering. Nejnovější projekt Vorsteineru však vychází z poslední generace Porsche 911 (991).

Klepněte pro větší obrázek 
Porsche 911 (991) alias Vorsteiner V-GT

Pod jménem V-GT pro ni u Vorsteineru připravili sadu aerodynamických doplňků sestávající především z nového předního spoileru, přední kapoty a upravených prahových obkladů. Těšit se údajně můžeme také na střešní panel vyrobený z uhlíkových kompozitů a rozměrný difuzor v zadním nárazníku.

V rámci programu V-GT jsou pro Porsche 911 připraveny také různé sady slitinových ráfků s průměrem až 21 palců a sportovní výfukové potrubí. A jak už to u Vorsteineru bývá, můžeme vám nyní ukázat zatím pouze jediný propagační snímek, přičemž oficiální představení bude teprve následovat. 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků