Porsche 911 2012: další technické údaje (+ceny)

Po prvních oficiálních fotografiích unikly do světa internetu také další technické specifikace týkající se nové generace Porsche 911, která bude představena na autosalonu ve Frankfurtu. Rozvor náprav novinky narostl o rovných 100 mm, což má přinést větší stabilitu na silnici a nakonec také více prostoru uvnitř. Díky použití lehkých materiálu je nová generace lehčí o 45 kilogramů.

Už víme, že pod kapotou budou ploché šestiválce. Standardní verze dostanou motor o objemu 3.4 litru s výkonem 340 koní. Carrera S si ponechá motor 3,8 litru. Ten bude naladěn na 400 koní. Zájemci mohou vybírat mezi sedmistupňovým automatem nebo novou manuální převodovkou se stejným počtem rychlostí.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Porsche 911 Carrera s převodovkou PDK zvládne sprint z nuly na sto za 4,6 s, pokud bude ve výbavě paket Sport Chrono, bude to dokonce 4,4 s. Carrera S s PDK je ve stejné disciplíně ještě o desetinku rychlejší (4,3 s, respektive 4,1 s). Novinka samozřejmě nabídne nižší spotřebu. Výrobce udává průměr pro převodovku PDK 8,2 l/100 km, Carrera si řekne o půl litru více.

Základní cena modelu 911 Carrera byla stanovena na v přepočtu 2 165 730 Kč. Za výkonnější Carreru S si připlatíte dalších zhruba 355 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků