Pomůže Evropě další zpřísnění emisních limitů?

28 komentářů

Potooczech
16. června • 8:46

... povede k tomu, že se prohloubí vedoucí úloha evropských výrobců.Co prosím ? Tím jako myslí zkrachovalý Saab ? Nebo krachující Fiat, Renault, Peugeot či Citroen ? Nebo třeba Britské automobilky, které přežívají jen díky tomu, že většinu těch ještě živých vlastní Němci ?
Jediní, kterým se nyní v Evropě daří jsou koncern VW a premiové Německé značky. Všechno ostatní možná s výjimkou Volva v Evropě tvrdě upadá. Právě proto, že nesmyslné Evropské regule je tlačí ke dnu. Už dnes kvůli současným limitům automobilky podvádějí a udávají na papíře o 25% nižší spotřebu, než jaká je ve skutečnosti.
Atmosférický benzínový motor je tak přiškrcený, že do 3500 otáček vlastně ani nejede a sotva reaguje na plyn. Díky tomu dnes většina Evropy jezdí na naftu, což proti poměrně čistému benzínu neskutečné svinstvo. Nové přeplňované minibenzíny s životností sotva 100 tisíc km a spotřebou vycucanou z prstu jsou pak skutečným důkazem Evropské nadvlády. To opravdu musím oznat ...
Tahle regulace pouze bude dál ničit Evropský průmysl. Přitom Evropa není na prvním, aní na druhém a dokonce ani na třetím místě v produkci oxidu uhličitého, tedy naše regulace vůbec nic nezlepší. Jen bude dusit naši ekonomiku a živit produkty, které přitom nikdo nechce.
Celé je to jen výsledek Evropského ekoterorismu, na kterém řada firem vydělává nehorázné peníze, které jsou přitom z našich kapes. Viz. dotace solární nebo větrné energie.

ctrl
16. června • 11:19

Souhlas. Dle mého přežijí evropské automobilky prodávající na americkém a asijském kontinentě. Otázkou tedy spíš zůstává, kolik montážních závodu zůstane v provozu na evropském kontinentě. Ale co někteří soudruzi stále tvrdí, že zdroje jsou. Má to jeden háček a tím je že tím zdrojem je daňový poplatník. Z cizích kapes se vždy rozdávalo nejlépe :-(.
O spotřebách bych možná netvrdil, že jsou vylhané. Jsou pouze optimalizované pro minimalizaci dopadu z uvalených eurodaní z CO2. Za rozšířením naftových motorizací vidím opět neviditelnou ruku státních úředníků v podobě uvalených daní. Naprosto mě dostávají hlášky typu: "95 g CO2/km? Ano splníme a překonáme!" A použité metody? Naftové motory za každou cenu, systémy "stop and go", hybridy, ..atd. A najednou si nějaké sdružení všimne, že reálná a "eurospotřeba" se jaksi rozcházejí. To je ale najednou divení. Podle stanovených cílů produkcí CO2, by člověk usoudil, že tu máme "perpetum mobile" .

Tenschovanej
15. června • 11:45

POMŮŽE !! Automobilky na ně už nedosáhnou a zbyde jim dělat konečně ELEKTROMOBILY !! Vždyť je to taky cíl EU a je to dobře
http://kcc-hho.webnode.cz...

ctrl
15. června • 13:21

No jasně, že pomůže. Na cestě do pekla. Nevím, nevím, jako budoucí nezaměstnaný s prázdným bříškem 3-[ , asi nebudu řešit nákup exkluzivního elektovozu Tesla. Jasně, chápu, budou tu lidové komise přidělující možnost nákupu vozidla. Někdo tu také tvrdil, že tzv. "zelený průmysl" vytvoří v EU pracovní místa. On je vytvořil, ale v Číně :-P. Ale jak se říká: "Kdo chce kam, pomozme mu tam!"

.
15. června • 13:18

takže až poté budete chtít na dovolenou např. do Itálie a utratit tam pár €, budete si na cestu zvlášť rezervovat 8 dní. 4 tam, 4 zpět. protože dobíjet energii co 300km nebude u přece jen pro rodinu potřebeného většího elektromobilu žádná výhra

Ferda
15. června • 22:22

?? ja myslim ze třeba Tesla Model S zvládne 450km na jedno nabití rychlonabíječkou trvá 30 minut takže Itálie na jeden zátah s pauzičkou na čůrání :-))

lethal924
15. června • 11:13

To jsou zase zmrdimanagerske tabulkofilni zvasty. Jean-Marc Gales zije mimo realitu. Evrope uz nepomuze vubec nic pokud si necha diktovat od takovychto hlavounu.

Ondřej
15. června • 8:07

Jsem zvedav, az se bude nemale procento obyvatelstva a podniku stehovat do Severni Ameriky. Zopakujem si historii. Pak si tu muze EU delat auta a HDP urednikama.

.
15. června • 8:04

pokud chce EU něco zakázat, ať zakáže rakovinotvorné nafťáky. až majitelé těchto aut po uplynutí záruky budou vykuchávat hromadně problémové DPF filtry, nastane teprve "legrace". kdejaký bruselský úředníček si ale dneska právě v prémiovém nafťáčku vozí svoji prdýlku, takže nic. je velká škoda, že direktiva EU svazuje výrobcům ruce a místo zábavných aut se vyrábí čím dál více auta sterilní, připomínající právě ouřady EU.

Rover623
15. června • 2:00

Celá tahle šílenost by možná i fungovala, jenže je to celé postavené na teorii, že ne-evropští výrobci automobilů se nebudou chtít těm předpisům přizpůsobit a to je právě blbě. Takže evropští výrobci budou horečně investovat a vyvíjet aby měli auta, která splní ten blbej limit (mimochodem, vypočítává se to průměrem, tedy emise všech aut na značku, děleno počtem vyrobených aut) a za půl roku po nich přijdou korejci s tímtéž za polovinu.Regulace trhu neprospívá a měla by se uplatňovat pouze tam, kde je monopol jednoho, vázaný prodej nebo riziko oligopolu.

rumprstumpr
14. června • 23:43

co ty idioti chtěj?????????? 1.2TDI V2 a 0.6 V2MPI i do kombíků a dodávek?? nebo nějakej podobnej nesmysl kterej vydrží s těží 50tis.km????????????
každej z těch co o tom rozhodují má doma určitě Priuse a nebo to bude tím že jim to je u zadele protože s jejich platy si můžou dál vesele jezdit s auty typu BMW 7 , A8-V8 atd. a stejně jim to bude fuk a navíc se budou smát 80ti%tům obyvatelsva jak si sviští po evropě v Loganech 1.1 MPI a kočárech podobného tipu-je mi z toho blivno :/

Syrator
15. června • 13:58

??? Ale skodovka uz dela 1,2 3V 55kw :-D:-D:-D;-) A ford uz cpe do mondei 1,0 Eco boost 92 kwB-]B-]B-]B-]B-]

martin
16. června • 13:30

Kopa volov zmanipulovanych reklamou to asi aj kupi, ale taky motor sa skor, nez do Mondea, hodi do zahradnej kosacky.

wisastar
16. června • 10:31

Trivalec do V?? nebude to spis radovy trivalec? :-D

Tenschovanej
15. června • 11:47

TDI = Totálně Debilní Investice
TSI = Totálně Shitská Investice
:-D

JirkaK
14. června • 21:57

Víděl jsem článek někdy z padesátých let., když se vyvíjely první vstřikování benzínu místo karburátorů. Po vychválení všech výhod ale došlo na jednu zásadní nevýhodu - prozatím je celý systém natolik složitý, že nevydrží bez závady pracovat déle než patnáct minut.
Ještě parkrát zpřísníme emisní normy, zkomplikujeme motory, a budeme na tom stejně.

Tomas
14. června • 19:50

To snad nemyslí vážně ..nebo myslí a o to je to horší . Jenomže takový lidé rozhodují o bytí a nebytí celých koncernů nejen automobilových . Sami létají soukromími tryskáči po takovýchto stu...ních shromážděních a do práce určitě nejezdí nějakým vozídkem s litrovým motorem .
Už mě to připadá ,že největší šanci na ůspěch má ta nejb.....ší myšlenka 3-[

lethal924
15. června • 11:20

Maji doma v garazi "ekologicky" prius, aby se nereklo. Prasi se na nej, protoze v nem jeli jen jednou pred novinari

Martin Novák
14. června • 19:20

Pýcha předchází pád... K čemu ty investice budou ?(investice z důvodu regulace) Myslíme si, že si ve světě budou kupovat naše vozy, protože máme nejlepší spotřebu a hlavně CO2 pod 100g na km. (Schválně bych chtěl vidět jak ekologické vyrábět další a další auta). Návratnost spořivých motorů je ve zbytku světa mnohem vyšší, protože netvoří více než padesát procent daně (55 procent-DPH + spotřební). Podívejte kolik procent stojí samotná pohonná hmota z ceny benzínu (55 procent daně, cca 10 procent marže benzínky, transport 15 procent, rafinérie a samotná ropa tvoří 20 procent). Cíl má být vyrábět nejlepší auta, zatím to umíme. Copak si doopravdy myslíme, že ty obrovské zisky dělají malá auta kde je obrovský tlak na cenu nebo takový BMW 760i.

Kapusta
14. června • 17:40

Fajny plan: znizenie emisii = zvysenie europskeho monopolu. Co na tom, ze rovnake nove auto niekde stoji i o polovicu menej nez v europe. Co na tom, ze vacsina komponentov na europske auta sa vyraba i tak v azii. Tesim sa na rok 2020. To uz bude moje GT veteran :)

mawanaki
14. června • 18:00

máš recht,hlavně že jezděj do práce 3litrovym tdíčkem a mě ty kokoti budou určovat že já do práce mám jezdit litrovym tříválcem?a s tvým GTčkem-mám V6 omegu a dopadnu (ne)asi stejně

aikoN
14. června • 16:42

Jak bychom těm našim výrobcům jenom pomohli? Už vím! Zavedeme debilní regulace, které je donutí zbytečně investovat miliardy eur na víc do vývoje, abychom zde měli auta, která nikdo nechce.Co na tom, že si lidstvo přikládá daleko důležitější roli ve změnách klimatu, než ve skutečnosti má. Hlavně že máme sluníčková auta, ale zbytek světa na nějaké emise zvysoka sere a stejně k žádným změnám klimatu nedochází. Je to, jakoby si mravenec myslel, že kvůli němu v lese schnou stromy.Bych každému euroúředníkovi regulací nařídil žrát jenom salát, jezdit do práce na kole a každý den po šichtě, povinně jít na pole okopávat řepku. Když mají plnou hubu ekologie, ať jdou příkladem :-D

lethal924
15. června • 11:15

naprosto presne a vystizne

Petr
14. června • 16:31

to uz jim tak hrabe ve sve zaslepenosti? a nebo jsou tak zdegenerovany??

xy
14. června • 16:19

a zbytek světa se nám směje

..........
14. června • 14:52

Komunismis náš cíl:-D

Antiautomat
15. června • 16:07

Spravidla podobne vyroky prichadzaju od ludi, ktori ani nevedia co to komunizmus vlastne je a ziju z toho hnoja, ktory im je denne predhadzovany mediami, ktore ostatne maju v moci kapitalisti co je fakt, ktory sam o sebe staci na posudenie hodnovernosti toho spomenuteho masmedialneho hnoja. Cize davam plus sa ironiu ;-);-)
K tomuto dochadza kvoli zufalstve kapitalizmu a kapitalistov ako mensiny, ktora je na nom zavisla. Nadnarodny kapital chce za kazdu cenu vyrabat a predavat, nakolko sa doslova topi v nadhodnote, lenze tu akosi nemoze viac vykazat, viz dnesna ekonomika. Ak automobilky vykrikuju ako su tlacene eurozmrdskymi ekoestezmrdskejsikmi normami, potom vyroky v clanku dokazuju skor nieco ine, ze. Napadom je tu nanutit taky trend a taky produkt, ktory bude znamenat maximalizovanie zisku pre vlastnika vyrobneho prostriedku /kapitalistu/ a stratu pre kupujuceho a nutnost kupovat castejse /nizsia zivotnost/ a kvalitativne nizsi produkt /plasty a podobne haved v mene pa-ekologie/. Cize cely cyklus urychlit a pokusit sa vytvorit realnu hodnotu /ktoru ale tymto samozrejme nevytvori/. Jedina moznost ako sa kupujuci moze branit, je ist kupit inde a prave v tomto mu treba zamedzit, cize nastupuje druhy nastroj nadnarodneho kapitalu /menom EU/, aby mu to zakazal a v slobodnej volbe zabranil. No a zvysok je uz jasny.

Doporučujeme

Články odjinud