"zavedu je někam, kde budou muset couvat a v ten moment jim v pohodě ujedu," usmívá se Kohoutek. Mno, tak nech to skusi. Ked nejaky hnup cuva o stoosem, nebudem sa docerta za nim hnat. Lepsie ako bezhlavo za niekym cuvat je skor uvazeny postup a jeden telefonat na dispecing. Uvidime ako dlho bude potom 'v pohode' : v mestskej zastavbe odhadom tak zhruba plus minus 1o minut, stacia na to tri fabie junior. Pocitam aj tu, ktora bude cuvat ;-) Taka situacia je skor o tom, vybrat najlepsi postup, ciste psychicka zalezitost. Ale na druhej strane, slova ''zásadou při rychlé jízdě je plynulost'', to by som dal vytesat zlatom do mramoru. Ostatne plynulost je alfa omega nielen rychlej, ale aj bezpecnej jazdy. A napodiv aj uspornej. Toto o hlavu obuchat chrunovi, ktory to na zelenej odpali, len aby sa pred Vas nacpal a o dalsich par metrov to pred Vami na cervenu zadupol do zeme. Takemu nedat ani rodny list, nieze to vodicak.
Zřejmě je to podobné, jako jakýkoliv jiný kurs, např. střelecký. Kdo střílí často a pravidelně tak bude lepší než ten, kdo takovou praxi nemá. Zkrátka jezdit rychle a bezpečně, to není jako práce s buzolou ... ;-)
Bohužel tohle je na úrovni hospodských plků. Dá se naprosto stejně napsat, moc jim to nešlo a nebo třeba, "celkem jim to šlo" obojí může bejt pravda u stejný skupiny. Couvání na zrcátka na čas, je klasická komedie, kdo z vás kdy couvá na čas? Pokud o někom napíšete, že mu něco jde a nebo nejde, musí to být vždy ve srovnání, tedy ve srovnání s kým jim to nejde a komu to nejde. Budete-li srovnávat s instruktory, pak nejspíš ne. Pokud s novináři je to výzva. Budete-li srovnávat policajty co jezdí dennodenně, třeba u PMJ bude výsledek asi jiný, než u složky co sedí u stolu a slavnostně čas od času potřebuje někam zajet. Můj soukromý názor je že výsledný efekt celé akce bude, že to vnitru pustí žilou, náklady na policii to zvedne, nehodovost neklesne a někomu se dá královsky vydělat. Jeden z problémů je, že se vše děje v rychlostech 40-80 a to prostě přes všechny kecy nikoho nepřipraví na to jak se auto bude chovat v reálných rychlostech. Tohle je bohužel tak možná nultá lekce a následovat by mělo ježdění v reálnejch rychlostech, jinak tento kurz nemá moc význam.
já bych nebyl tak přísný, až to, stejně jak ov Německu či Rakousku absolvují po xté, tak se zlepší. Jen by mne zajímalo ,jak by dopadli ti novináři a věšina místních kritiků...:-/
Před pár týdny jsem stál kolonu u Vysokého Mýta asi hodinu. Shodou okolností zrovna u toho polygonu. Hodinu sem pozoroval jak 4 auta jezdila stále dokola jednoduchou trasu dlouhou max 300 metrů s dvěma zatáčkama a jedním kopečkem s trochou vody. Už toto sem nepochopil co se tím jako naučí. Mnohem zajímavější bylo sledovat, když k těm čtyřem autům přijelo další a chtělo se zařadit, nebo jen projet tou jejich testovačně náučnou cometition tratí . Panika hadra, X krát se málem nabourali, nevěděli kam mají jet a co dělat. A to jim vážení vjelo jedno auto do cesty. To že si udělají kurz z nich řidiče neudělá a řídiče těch jejich tajných hypersportů už vůbec ne. Jsou to promrdaný prachy. Bezpečněji se rozhodně necítím. ACAB.B-]
Jsou tam stále. Jezdím tam obden a většinou auta stojí.
Asi nacvičují to, co budou zbytek života v práci dělat.:-D
Kez by. Pokud budou nekde v temnem koutku pospavat, tak aspon nebudou skodit.
jez\dím tam často a pozoruji je, stojí proto, že v úseku je jiné auto. Přímo u silnice I/35 jezdí losí test a ten jim teda fakt nejde, ale pořád je to lepší než když se tam před ca dvěma roky začali objevovat poprvé. To byly komické situace, dnes jsou na tom líp.
Jako že tam jezdí furt ti stejní a za tu dobu se to přece jen trochu naučili ? :-(:-)
No to samozřejmě netuším ale pochybuji, že by je neposlali na nácvik opakovaně. Před lety byla velká zábava ty kopyta pozorovat, dnes to je celkem v pohodě, okruh i slalom dávají slušně, losí test jim nejde, toť vše.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.