Policie si převzala kromě dálničních Superbů také devět nových Octavií

Už včera jsme vás s předstihem informovali o novinkách, které si připravila česká dálniční policie. Do její flotily a následně především na D1 a D11 míří sedm nových Superbů osazených šestiválcem 3.6 FSI a pohonem všech kol. Dnes si policie nové automobily převzala v prostorách zákaznického centra v Mladé Boleslavi.

Zajímavosti | Život řidiče

Česká Kobra 11 přesedlá z Passatů na Superby V6 4x4

Nejvýkonnější Superb, se kterým jezdí taktéž prezident, zvládne stovku za 6,4 s a maximálně se rozjede na 250 km/h. Systém pohonu všech kol používá starou mezinápravovou spojku Haldex čtvrté generace. Policie si pořídila pouze variantu liftback. Samozřejmostí jsou skryté majáky, systém PolCam PC 2006 sloužící k záznamu dopravních přestupků nebo radar Ramer AD-9C.

Spolu s novými Superby zamířilo do služeb české policie také devět Octavií třetí generace. Jde o první exempláře posledního vydání mladoboleslavského bestselleru, které dostali policisté k dispozici. Od roku 1993 dodala Škoda české policii více než sedmnáct tisíc automobilů.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků