Policie bude na dálnicích snižovat bezpečnost s Volkswagenem Passat R36

Stupidní myšlenku nebezpečného nahánění řidičů v běžném provozu neoznačenými vozy hodlá česká policie naplnit skrze Volkswagen Passat R36. Alespoň tak hovoří zatím neoficiální informace z policejního presidia.

Do výběrového řízení se mělo přihlásit šest firem, které policii nabídly vozy Audi A4 3,2 FSI Quattro, BMW 330xi, Škoda Superb 3,6 FSI 4x4, Volkswagen Passat R36 a Volvo S80 V8 AWD. Vítězem se podle všeho stal předposlední jmenovaný vůz, který v šestnácti provedeních dodá zlínská firma Samohýl Auto za cenu 18,7 milionu Kč. Jeden Passat R36 tedy přijde na 1 168 750 Kč.

Nejsilnější Passat všech dob disponuje benzínovým šestiválcem o objemu 3,6 litru a výkonu 300 koní (220 kW) při 6600 otáčkách. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 5,6 sekundy nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Výkon motoru přenáší sériově dodávaná dvojspojková převodovka DSG na všechna čtyři kola pomocí systému Haldex.

Tip: Představení Volkswagenu Passat R36.

Tip2: Absurdita nahánění „silničních pirátů” v praxi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Policisté budou mít brzy dilema: montovat žárovku v pěti, nebo se „jít projet”?
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků