Polaris Slingshot: i tři kola k radosti stačí…

Do éteru unikly první snímky nové sportovní tříkolky Polaris Slingshot. Tento subtilní vozík má pohánět čtyřválec od GM.

Pokud vám přijde takový Caterham 620R jako příliš velký a těžký vůz, budete mít již brzy k dispozici ještě lehčí variantu. Již v průběhu letošního roku má být totiž zahájena sériová výroba malého vozíku Polaris Slingshot. Půjde o velmi lehkou tříkolku s párem kol vpředu a jediným vzadu, jenž bude něčím mezi autem a motocyklem. Mezi vozy míří třeba jeho agresivní, široká příď, mezi motocykly pak například pohon zadního kola řemenem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Polaris Slingshot má být tříkolkou pro radost ze svezení

Nový Polaris Slingshot má být až dvoumístným strojem bez střechy, čelního skla a dveří a s pouze náznakovými blatníky. O pohon se má postarat zážehový řadový čtyřválec s objemem 2,4 l z dílen General Motors a i přes spartánskou výbavu na palubě modelu Slingshot nemají chybět ABS, kontrola trakce a kupodivu ani elektrický posilovač řízení.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků