Pokud potřebujete auto jen na 10 dní v měsíci, můžete ho mít zdarma

Automobilka Citroën chce zájemcům o dlouhodobý pronájem modelu C1 umožnit jeho bezplatné využívání. Pokud se ovšem zapojí do programu sdílení vozu.

Naprosto převratný projekt připravuje značka Citroën. Od ledna začne ve Francii nabízet zájemcům dlouholetý pronájem vozu C1, který nemusí stát zákazníka ani euro, ba dokonce lze na vlastnictví auta vydělat.

Podmínkou je, aby zákazník byl ochoten nechat svůj vůz k dispozici platformě pro sdílení aut TravelCar.com. S touto nabídkou přichází Citroën jako vůbec první evropská automobilka.

Hatchbacky | Byznys | Peugeot | Toyota | Citroën

V Kolíně byla zahájena výroba nových generací modelů Aygo, 108 a C1

Pokud zákazník souhlasí s tím, že auto poskytne ke sdílení na dvacet dní v měsíci, TravelCar mu vyplatí minimálně 149 eur, a to dokonce i tehdy, když si auto za celou dobu nikdo nepůjčí.

Právě 149 eur je jinak měsíční splátka během tříletého pronájmu tohoto vozu. Zákazník si ale nemůže vybírat mezi stupni výbavy, motorizacemi a podobně. Vždy dostane pětidveřový model C1 VTI s motorem o výkonu 68 koňských sil s manuální převodovkou, lakovaný základní barvou.   

Za každý ujetý kilometr v rámci pronájmu pak platforma zákazníkovi navíc vyplatí pět eurocentů, takže teoreticky může ten, komu stačí využívat auto jen deset dní v měsíci, na jeho vlastnictví hned od počátku vydělávat.

Zajímavosti

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Záležitost je výhodná zejména pro ty, kteří bydlí v centrech měst, u železničních nádraží nebo u letišť. Právě tam totiž bude možné auta pro sdílení odkládat a zase vyzvedávat.

Nabídka na poskytnutí vozu ke sdílení v rámci TravelCar se podle tiskové zprávy Citroënu bude od ledna vztahovat i na všechny ostatní modely značky. Ovšem nárok na kompenzaci nájemného v případě poskytnutí vozu na 20 dní v měsíci budou mít pouze vlastníci zmíněných "céjedniček".

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 135 098 km
Cena: 165 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 142 454 km
Cena: 138 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.997
Rok výroby: 2008
Stav: 133 476 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků