Pohlazení pro strádající Seat: Ibiza oceněna časopisem Auto Bild

Seatu není v posledních letech příliš do skoku, v koncernu VW hraje očividně druhé housle. Proto zástupci španělské automobilky jistě přivítali s velkým zadostiučiněním a spokojeností výsledky dlouhodobého testu renomovaného německého časopisu Auto Bild.

Po ujetí 103 445 kilometrů s modelem Seat Ibiza 1.4 16V Sport udělili testovací jezdci vozu celkovou známku „1“ a hodnocení „vřele doporučován“. Ibiza tak obsadila první místo v kategorii „malých vozů“.

Na konci dlouhodobého testu poznamenali testovací jezdci, že „Seat Ibiza dosáhl svého posledního cíle s původní sadou brzdových kotoučů a brzdového obložení. Ani jednou nemusel neplánovaně do servisu a spotřeba oleje byla nulová.“ Vyzdvihli i interiér: „Sedadla zůstala pevná s příkladným bočním vedením až do konce testu a zachovala si tak vysokou kvalitu, že po jejich demontáži jsme mysleli, že nám někdo místo nich podstrčil nová sedadla, když jsme se nedívali.“

Velmi oceňován byl také výkon motoru. Podle reportáže z testu „nejenže skvěle zvládl maratónský vytrvalostní test, ale na jeho konci dokonce vylepšil své výkonové parametry a hodnoty zrychlení.“

Celkové náklady na opravy činily jen 4,58 eur. Tolik stála výměna jedné vadné žárovky osvětlení registrační značky. 
 

Klepněte pro větší obrázek

Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Seat Leon 1.896
Rok výroby: 2009
Stav: 123 459 km
Cena: 109 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků