Podvodníci s ojetinami prý vydělají 19 miliard. Údaj ale stojí na vodě

10 komentářů

Falcon
24. února • 23:33

Drsný číslo... podvodníci jedni. Opět se mi potvrzuje, že dovážet nazdařbůh auta z Německa není dobrej nápad

Orfus
26. října • 19:39

presne, to jsou ty Monte Karlo autobazary pofiderni a taky dovozci to tady vyvonej a sup na inzerat pres dedu...

Karda
26. října • 0:45

Šmééjdi. A až 80 % ze zahraničí, jo? Tak to si dovézt auto fakt nelajznu

holister
25. října • 8:38

To je dost velká částka. Z toho žijou dovozci aut kteří to pro jistotu ještě stočí aby to auto z Německa bylo hoch klasse. Když se podívám na inzeráty a jedu se pak na auto podívat tak z minulé zkušenosti ty auta co jsem viděl měli najeto určitě a několik desítek km najeto víc.

Hloupéj Honza
15. října • 18:00

Tak stát dostane daně za 19.... ....když to nestočej , tak jen za 8 ? Hm jako proč by to státu mělo vadit?

jehoVista
16. října • 18:46

Az lidi uvidi, ze ta auta v bazarech maji realne najeto dvojnasobek, tak treba radsi poridi nove a stat vybere vic.

Pavel
15. října • 17:28

Toto číslo je zjištěno z hlášení od autobazarů. Přece ví kolik tacheců stočili a kolik jim to vyneslo.:-D

jjj
15. října • 10:16

problemom nie su podvodnici, ale regulacia. Obmedzte regulacie - podvody sa rapidne znizia. ;-)Lenze - to sa nestane, staci pozriet vysledky volieb.Volici CHCU regulaciu = CHCU poplatky = CHCU pokuty = dostanu HOVNO. :-P

JirkaK
14. října • 23:54

Problém je právě v tom, že nepoctiví obchodníci možná vydělají 19 miliard, ale potrestaní za to nakonec budeme my. Už když si vzpomenu na ty chujoviny co se navymýšlely za posledních dvacet let. Třeba ty registrační kontroly s třetí holografickou známkou, co si musel každý zaplatit jen proto že stát měl v evidencích bordel - a má ho tam doteď, i když se zase blbne s evidenčními kontrolami. Navíc stát v tom je sám až po uši - například v devadesátých letech musely ojetiny plnit stejné emisní předpisy jako nová auta. Takže mám třeba auto, vyrobené v roce 1988 , dovezené v roce 96 jako ojetina. Muselo plnit Euro1, jinak by nešlo tady přihlásit a provozovat, má samozřejmě MPI a řízený katalyzátor. Ale zkuste to dnes uplatnit při ekovýpalném..... Prý v techničáku není ta správná formulka o plnění emisní normy a zapsaná S2 a řízený katalyzátor nestačí. Doplnění by stálo na potvrzeních a úředním kolečku víc než je ta úspora na ekovýpalném. Nádhernej bordel, velebnosti.

Beník
14. října • 22:19

Což o to kilometry je jedná věc ale podvody s DPH u ojetin druhá. A doplacíme na to všichni;-)

Doporučujeme

Články odjinud