Podívejte se na reklamy pro letošní Super Bowl. Tady automobilky nešetří!

Podívejte se na reklamy pro letošní Super Bowl. Tady automobilky nešetří!

Svátek amerického fotbalu - Super Bowl je nejsledovanějším programem ve Spojených státech. Automobilky pro tuto událost tvoří reklamy na odlišné úrovni, než obvykle.

Jedenapadesátý Super Bowl bude kromě sportovních výkonů a monstrózní show také o milionech diváků u televize. V tento čas se vyplácí sledovat i reklamní blok, inzerenti si totiž dávají záležet. Tento nejdražší, ale také možná nejprestižnější marketingový prostor si nenechávají uniknout ani automobilky.

Prozatím známe sedm automobilových reklam, avšak je možné, že během zápasu, který se odehraje 5. února, jich diváci shlédnou více.

Audi

Audi propaguje model S5, i když o autě jako takovém spot příliš není. Minutový klip "Daughters" (dcery) se snaží upozornit, že "úspěch je pro každého", tedy i pro naše dcery, jako příslušníky něžnějšího pohlaví...

Buick

Buick spojil hvězdu NFL Cama Newtona se svým kabrioletem Cascada, který u nás známe se znakem Opelu. Podobně jako Buick Encore, který se ukáže na závěr, známe jako Opel Mokka X.

Reklama se točí kolem dvou tatínků, kteří sledují zápas amerického fotbalu svých synů. Přimíchejte ke všemu supermodelku Victoria’s Secret Mirandu Kerr a reklama na Super Bowl je hotová.

Ford

Modrý ovál letos přijde se zcela zásadními modely, co se image automobilky týče. Přesto jeho reklamní spot nemíří přímo na supersport GT, novou generaci pick-upu F-150 či modernizovaný Mustang. 

Představuje spíše prostředky dlouhodobé mobility. Od sdílení jízdních kol, asistenci, autonomní řízení až po plug-in hybridy. Ford si totiž nepřeje, abyste se "zasekli".

Honda

Honda svým klipem oslavuje ty, kteří si šli za svým snem. Takoví lidé v jejím klipu mluví z ročenek. Toto odhodlání japonská automobilka připodobňuje ke svému modelu CR-V, který vyrábí již od roku 1996.

Kia

Korejská automobilka propaguje model Niro pomocí populární herečky Melissy McCarthyové. Tu vykresluje jako ekologickou aktivistku. Podle Kie je však mnohem jednodušší a stejně účelné pořídit si hybridní Niro...

Lexus

"Stroje nemají emoce, ale jen málokteré je mohou inspirovat," takto Lexus propaguje své luxusní kupé LC a zdůrazňuje především zajímavé křivky a emoce při řízení.

Mercedes-AMG

Reklama na nový roadster GT C svým názvem a pojetím parafrázuje film Easy Rider. Natáčení se zhostila slavná režisérská dvojice bratří Coenů. Matně šedý roadster je podle Mercedesu určen k tomu být divoký - osmiválcovému modelu se to jistě nedá upřít.

Doporučujeme

Články odjinud