Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Plochý šestiválec o objemu 3,2 l uvedlo Porsche v nové verzi už tehdy ikonické devětsetjedenáctky. Porsche 911 3.2 Carrera mělo o dva decilitry vyšší zdvihový objem než předchozí boxer, kompresní poměr zvýšený z 9,8 na 10,3:1, nové sání i výfuk a zdvih zvetšený na 74,4 mm. Vrtáni zůstalo na hodnotě 95 mm. Porsche tehdy uvádělo, že motor 3.2 je z 80 procent nový.

Retro | Porsche

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Výkon 231 koní stačil tehdejší devětsetjedenáctce ke zrychlení na 100 km/h za 5,4 s a nejvyšší rychlosti 242 km/h. 

V tomto nedlouhém, ale fascinujícím videu uvidíte postupné odstrojení motoru a jeho demontáž na jednotlivé díly.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků