Podívejte se, jakou limuzínou bude jezdit Vladimir Putin

Ruská společnost Marussia pustila do světa první obrázky připravovaného velkého sedanu L2 a SUV s označením F2. Auta mají sloužit mimo jiné k přepravě nejvyšších ústavních činitelů Ruské federace. V budoucnu by tak na jejich zadní sedadlo měl usedat i prezident Vladimir Putin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ruský výrobce chystá dvě karoserie se společným technickým základem

Podle srbského Autoblogu mají být obě varianty poháněny motorem V12, jehož sílu bude na všechna čtyři kola přenášet automatická převodovka. Prezidentská limuzína údajně dostane pancéřování z materiálů, které se používají při výrobě vojenských vrtulníků.

Zajímavosti

Marussia F2: další zrůdnost z Ruska

Vozy Marussia se mají od roku 2018 vyrábět v Rusku. Zákazníci za ně zaplatí (podle varianty a výbavy) dva až pět milionů rublů (v přepočtu 1,2 až 3 miliony Kč). 

Pokud jsou zveřejněné fotografie pravé, podoba aut se značně vzdálila od dřívějších návrhů Marussie.

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků