Podívejte se, jak vypadaly reportáže z autosalonů v roce 1962

V době internetu reálný význam autosalonů poněkud upadá. Automobilky vypouštějí informace o chystaných premiérách dlouhé týdny předem, takže během samotné výstavy často zcela chybí moment překvapení. V minulosti to ale bývalo jinak.

Měsíčníky sice už tehdy dostávaly informace s předstihem pod podmínkou dodržení embarga, ale samotný autosalon byl skutečnou zpravodajskou událostí, nikoliv pouhým zhmotněním předem známých obrázků a dat.

Atmosféru jednoho z historických autosalonů zachycuje tento snímek z archívu společnosti British Pathé, který byl nedávno zveřejněn na YouTube.  Více než šestiminutová reportáž z roku 1962 představuje významné premiéry londýnského autosalonu, jako byl například Ford Cortina. Nechybějí ani celebrity, jejichž jména většina z nás asi mnoho neřeknou. A pochopitelně další doprovodné atributy, které známe i dnes – „rozřezanými“ auty počínaje a půvabnými hosteskami konče. 

Autosalony | Ženeva 2014

Když vás auta nezajímají, aneb nejhezčí modelky ženevského výstaviště

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků