Podívejte se, jak vypadá motor Audi TT po 135 000 km bez výměny oleje

Každý majitel vozu s klasickým spalovacím motorem ví, že olej se musí měnit. Někdo provádí výměny velmi často, například každých 10 000 km, jiný prodlužuje interval třeba na 30 000 km. Ale zpravidla každý rozumný člověk olej aspoň jednou za čas vymění.

Ojetiny | Život řidiče

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Ne tak majitel Audi TT s šestiválcem 3,2 l, který olej v motoru nevyměnil ani jednou a na jednu olejovou náplň najel šokujících 135 000 km. Fascinující je jedna věc. Motor v Audi TT pořád běžel, aspoň se to tedy píše ve vláknu na fóru Reddit.com, kde se zpráva objevila.

Ojetiny | Život řidiče | Technika

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Nicméně i tak bude motor potřebovat generální opravu, která bude stát tisíce. Tady vidíte, že výměna oleje by se rozhodně neměla podceňovat ani u velkoobjemových atmosférických motorů, natož u moderních downsizovaných přeplňovaných jednotek nebo namáhaných dieselů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků