Podívejte se, jak vypadá motor Audi TT po 135 000 km bez výměny oleje

Každý majitel vozu s klasickým spalovacím motorem ví, že olej se musí měnit. Někdo provádí výměny velmi často, například každých 10 000 km, jiný prodlužuje interval třeba na 30 000 km. Ale zpravidla každý rozumný člověk olej aspoň jednou za čas vymění.

Ojetiny | Život řidiče

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Ne tak majitel Audi TT s šestiválcem 3,2 l, který olej v motoru nevyměnil ani jednou a na jednu olejovou náplň najel šokujících 135 000 km. Fascinující je jedna věc. Motor v Audi TT pořád běžel, aspoň se to tedy píše ve vláknu na fóru Reddit.com, kde se zpráva objevila.

Ojetiny | Technika | Život řidiče

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Nicméně i tak bude motor potřebovat generální opravu, která bude stát tisíce. Tady vidíte, že výměna oleje by se rozhodně neměla podceňovat ani u velkoobjemových atmosférických motorů, natož u moderních downsizovaných přeplňovaných jednotek nebo namáhaných dieselů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků