Podívejte se, jak se v Rusku dělá z totálky Škody Octavia nové auto

Seznam kapitol
  1. Zázračná oprava Škody Octavia
  2. Fotogalerie: Škoda Octavia

Každý rok se na našem trhu otočí zhruba čtyřikrát víc ojetin než nových aut. Trh s ojetými vozy je nepoměrně větší a logicky nabízí mnohem větší prostor pro různé nepoctivce a „triky“, jak vydělat na neopatrných kupujících. Největším strašákem kupujících nejsou stočené tachometry, ale koupě totální bouračky svařené z několika kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Najdi deset rozdílů... Vlevo vidíte Octavii po zásahu kamionem,
vpravo po zásahu šikovného mechanika. Ano, jedná se o stejné auto

Že už se dnes při složitosti moderních aut a snadné zaměnitelnosti modulárních dílů ani nevyplatí totálky znovu opravovat? Tak se podívejte do přiložené fotogalerie, jak lze z faceliftované Škody Octavia TSI, kterou trefil z boku kamion, udělat prakticky nové auto.

Ojetiny | Byznys

Typická ojetina v ČR? Šedá Octavia TDI stočená o 110 000 km

Stalo se v Rusku (fotky zveřejnil web fishki.net), ale i u nás fungovalo a určitě ještě funguje plno podobně šikovných kutilů. Na kupujícím pak je, aby si dal opravdu záležet, co a od koho kupuje. Prověření původu a historie auta je zrovna v případě škodovek a obecně koncernových vozů naprosto klíčová věc.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Zázračná oprava Škody Octavia
  2. Fotogalerie: Škoda Octavia
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 15 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků