Jak to vidím, hned bych si zahrál nějakou simulaci od SimBinu :-))
Je dobrej to jo. Ale zkoušel někdo z Vás někdy brzdit levou nohou?Auto je replika audi quattro S1 brzdí se levou aby motor neztrácel tlak turba :DViz video ne http://www.mediaracing.sk/video-play/991//...
Brzdit levou nohou je neskutecna zabava..spolu s podrazovanim s meziplynem, nejlepe pri brzdeni. Nebojte se toho..nutnost nacvicit nekde na parkovisti v pomale jizde, zakladni ,,cit'' se da naucit za par pokusu a pak v normalnim provozu sem tam postupne zkouset az to prejde do krve. Proste zprovoznit zprovoznit v hlave prepinac -- toto je spojka, na to se tak -- toto je brzda a na to se jinak. To same co prava noha a plyn/brzda.I si dovolim tvrdit ze je to lehce uzitecne v normalnim provozu..stabilne jezdim s levou nohou na brzde (misto ,,odlozeni'' vedle spojky) a kdyz chci treba na dalnici nebo okresce dobrzdovat, je to super pohodlne a rychle. Samozrejme mluvim o manualu. U automatu vubece nevidim duvod jezdit jinak, jedna noha = jeden pedal..
A není brzdění levou náhodou jen jako technika jak projet zatáčku rychleji? Vím že u rally se to občas dělá...
No u S1 to bylo opravu jen kvůli turbu, motor měl něco přes 500 koní a problém byl že ještě nebylo naklápění lopatek na turbu takže furt noha na plynu :D
Tak tou levou bych si přibrzdil jen jednou.:-D Už jsem to teda zkoušel,ale je to absolutně bez citu.
Levou jsem jednou brzdil kdyz mi uklouzla noha na spojce. Nebyl to prijemnej pocit...
Jooo, GT40, nejlepší sporťák všech dob, jen převodovka prý stála 25000$, což byl tehdá slušnej balík...B-]
Řekl bych, že je to slušnej balík i dneska :D
Frajer, pořád kousek od kompletního smyku. Byl bych ve svodidlech po pul kilometru...B-]
Asi tak :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.