Podívejte se, jak sbalit slečnu na Škodu Favorit podle dobové reklamy

41 komentářů

Zeman
26. prosince • 9:10

I debilni reklama zestarne .... Tato reklama neni smesna protoze je stara, ale protoze i v dobe vytvoreni byla .... hloupa... proste debilni.... ( pravdepodobne nektery prominentni papalasuv synek ze slusovic dostal zakazku ) Bylo by opravdu zajimave zjistit, kdo tu reklamu tocil !

Petr
26. prosince • 14:05

Renč :-D

Lukas
25. prosince • 1:02

To nikoho nezarazila ta luxusni barva? Ta bxla snad az na silver lineu....Jinak jako brutus video a ten konec s tou zdi taky nema chybu :)

dzelo
24. prosince • 21:26

Největší rozdíl je v tom že tehdejší Favorit bylo ryze české auto vyráběné v české fabrice.Dnes již naše není škodovka ani to co se v ní vyrábí.Tak na co jste pyšní v těch svých přiblblých příspěvcích.

Mirek
25. prosince • 18:21

No, jednu chybku tam máš. Design Favorita nebyl navržen Čechy a i přes uznávaného autodesignera (Bertone), který ho navrhl, to byl asi jeho šuplíkový odpad. Sem tam si něco o tom přečti.

Lada
4. května • 0:23

No, tak oficiální představitelé tvrdili, že si návrh nechali udělat v Itálii takový, aby vydržel bez změny do roku 2000. Když jsem tu už v té době nemoderní hranatou a nevzhlednou krabici viděl, mohl jsem puknout smíchy, protože to bylo stejně moderní a nadčasové, jako kalhoty s nohavicemi do zvonu, které reálněsocialističtí plánovači nařídili do výroby na pracovní uniformy v době, kdy byly těsně před vyjitím z módy.

Lukas
25. prosince • 22:30

Nebyl to odpad!
Chce se to podivat na skicy a hlineny modely atd... tak v tom aute poznate citroen ZX, ktery se zacal delat pozdeji.Favorit byl realny obraz socialistickeho prumyslu, lip to nebyl schopny vyrobit, to znamena, ze puvodni navrh se musel hodne upravovat a sam Bertone z toho byl hodne rozladenej.....

Mirek
26. prosince • 14:57

Byl to odpad. A co to má společného s tím, že bych v něm měl poznat Citroen ZX? Skicy a hliněné modely se dělají vždy, včetně šuntů.

Petr
25. prosince • 2:41

použiji-li váš slovník, tak přiblblý jste tu tak akorát vy, tehdy bylo naše hospodářství zdevastováno komunisty a vyrábělo nekonkurenceschopný šunt, naše podniky se nemohly svobodně rozhodovat co budou vyrábět, vše podléhalo schválení Moskvy (zašlapání projektu Škoda 720) a odběr produkce zdevastovaných továren byl zajišťován převážně výměnou za stejný šunt z jiných socialistických států (Škodovky vyvážené na západ byly prodávány se ztrátou, jen aby se zaostalé hospodářství dostalo k devizám a za ně nakoupilo suroviny ze západu pro průmysl, bez kterých by do 6 měsíců zkolabovalo), jakmile se neživotachopný východní trh rozpadl, podniky neměly ze dne na den odbyt a nikdo jejich šunt nechtěl a nechtěl ani tyto podniky zadarmo, bývalé prvorepublikové světové koncerny byly vybydleny komunisty v nekonkurenceschopné provozy, za první republiky bylo množství "Českých" podniků zahraničních (např. Poldi Kladno v majetku rakousko-něměckého zakladatele), to co privatizovali Češi to bylo převážně rozkradeno, takže pokud bych si měl vybrat mezi kvalitním a prosperujícím vlastníkem ze zahraničí a devastací firmy domácím vlastníkem či devastací firmy vlastictvím socialistickým (státním) ja jasné pro co se normální lidé rozhodnou: http://petrcech.blog.idnes.cz/c/284881/Statni-dluh-za-v... ...

Lada
4. května • 0:12

Poněkud zapomínáte, pánové, na to, že po 2. sv. válce na státy tzv. "lidové demokracie" uvalil západ hospodářské embargo. Jestliže jsme ve skutečnosti byli JEDINÝM průmyslově vyspělým státem "východu", který neměl zcela zlikvidovanou ekonomiku a tedy co jsme vyrobili, to mělo ve všech spřátelených zemích odbyt, právě toto nevyžadováním znemožnilo přirozenou konkurenci do doby, než jsme "to" naučili dělat jiné. Do toho přišla poté RVHP s přidělováním naší dosavadní výroby jinam a se zákazem výroby produktů určitých parametrů (kloubové autobusy, kombajny, nákladní auta nad 10t nosnosti, atd.)
Po roce 1989 došlo k privatizaci rozkradením a po vstupu do EU (= RVHP 2) k další devastaci ekonomiky pro to, aby západ a jih v nás měl místo přirozené konkurence jen odbytiště pro štědře dotovanou zemědělskou produkci a levnou, přitom kvalifikovanou, pracovní sílu pro montáž svých výrobků. Ovšem jen do té doby, než se to (jako za "reálného socialismu") naučí levněji jiní.

Mirek
25. prosince • 18:12

Člověče, ty ses hecnul. Poprvé, co s tebou musím bez výhrad souhlasit.

Hjůndaj
24. prosince • 20:54

Dneska by byla taková reklama trestná, nabádání k trestnému činu, jízdy v protisměru :)

heidy fan
24. prosince • 14:14

To ja mám oveľa radšej "reklamné" video Heidi Janku, ale KB je tiež fajn.http://www.youtube.com/watch...

Gripp
24. prosince • 13:02

Připadá mi to,jako záčatek nějakého dobového porna :-D Reklama luxusní,jako auto samo,takové vymoženosti --- lesknoucí se krásná šedá barva,ostřikovače čelního skla,obrovské nízkoprofilové 13¨ pneu atd.atd. :-D Jen pro představu-v té době,co se vyráběl favorit už dělali francouzi X krát lepší auta než tohle,např.Renault Espace byl oproti tomuhle jak nebe a dudy,el.okna,posilovač,velký prostor,skvělí motor...
Každopádně Favorit svojí pokrokovostí vděčí za všemu komunistovi,takže mu člověk nesmí mít nic za zlé,nebýt jeho,ví bůh,jak by dnes všechno bylo ;-)

Cjoctavian
31. října • 18:49

Nereziroval to nahodou David Cronenberg? :-P

imartas
24. prosince • 10:26

Nene myslím že Troška :-D

Lister
5. září • 12:24

Hrají: Karel Greif, Kateřina Brožová(hrála někdy taky něco jiného než šlapky???)

14. října • 9:58

nevím, ale kouká se na ni pěkně i dnes po těch letech...

ferdoz
3. září • 11:06

zaujímalo by ma, kto skomponoval a nahral hudbu k tomu videu. Inak tie mokasínky s bielymi ponožkami, to boli časy . .:-D

mex
3. září • 7:01

Od te doby se Skodifkari ale vubec nezmenili. Koupili si nalestene hovno a mysli si, ze jim ho ostatni jenom zavidi. :-D

Pavel
21. září • 7:48

Bože ty jsi asi ten blbec s malým pérem, co má pocit že autem to dožene. Jestli to nebude tím že na slušnou Octavku (alias WV) nemáš, tak tady plodíš podobné blitky. Jsi úsměvný.

Tom
3. září • 10:06

Tobě jednou z té škodovky(nebo z Revana) praskne žilka :-D

Antiautomat
3. září • 9:24

Uhm, no kolegynky u nas sa jednomyselne zhodli ze lepsie je Favo s normalnym sikovnym chlapom ako nalestena plug and play kara s nagelovanym debilkom s este debilnejsim vyrazom a hypermodernym komunikatorom ako zakladnou zivotnou pomockou. Plati tu podobne nieco ako o tych namornikoch z dreva a lodiach so zeleza. Aby nas to favo este niekedy netahalo na lane :-)Ale video super, taketo vzdy k rannej kavicke potesi, bravo!

runner42
24. prosince • 9:07

Neutěšuj se, alfasamec, natož šikovný, bude stěží jezdit v nějaké kraksně. Kraksna u muže přes třicet je totiž výrazem společenského neúspěchu.

Petr
3. září • 9:55

na tom se vždy ženské shodnou a potom dělají pravý opak

james
3. září • 14:40

presne tak :-)

milan
2. září • 21:43

Do pytle co za vemeno to rezirovalo ?? :-) nesedet na wecku ucvrnknu si do gati....takovy škvar uz sem dlouho nevidel :-) fatan jako offroaad i jako formule a ten nechtny ezovy interier :-) malm me slehlo :-) ale fatan za to nemuze,byl to dobry soumar ;-)

Tom
3. září • 10:04

Chytráku, je to 25let stará reklama, tak se podívej na jiné věci z té doby.
Ale možná by bylo lepší, si nejdříve střihnout pár hodin doučovaní češtiny. :-D

Petr
3. září • 13:51

reklama je strašná i na poměry ČSSR, s vyspělým světem bych to ani nesrovnával...: http://www.youtube.com/watch... nebo http://www.youtube.com/watch... nebo http://www.youtube.com/watch...

Tom
3. září • 14:48

myslel jsem samo reklamy v ČSSR .... to zase takový "pecky" nejsou
viz. youtube

VW
3. září • 14:54

Včera v TV nová reklama, docela jsem se zasmál, super výstižné! "Auto nedělá jen velký kufr a škrabka! "B-]

Wolfalack
3. září • 7:48

čeština pláče:-/

Jirka
2. září • 20:25

Když vidím to video, nemůžu uvěřit tomu, že kamarád, co jezdí Favoritem je ve 23 letech panic.

Lumpo
2. září • 20:42

muhehe naprosto mě dostal ten záběr na pneumatiku, kde se naprosto zběsile protáčí ta galuska nazutá na hnusným plecháči... :-D

Tom
3. září • 10:02

tak se koukni jaká kola taky měl třeba Escort, Golf, Uno.. před 25 lety B-]

Pan Klobouk
3. září • 10:54

Těžko říct, u Escortů Mk1 nebo Mk2 to mohly být kříže, pampelišky nebo pepřenky, podle paketu výbavy. To jen u aut s prostřelenou slepicí na haubně musely stačit hnusné plecháče a jediné elektrony byla totální exotika made by Metalex..

Tom
3. září • 11:11

no a že těch Escortů u nás na těch elektronech jezdilo... a i tak to nebyla žádná paráda.
V té době skoro samý plech + maximálně poklice, ale to je fuk, myslel jsem i průměr, šířku a profil pneu.

VW
3. září • 10:58

Co to je ta prostřelená slepice, prosím o bližší info!?

Big S
2. září • 17:39

Mazec....! :-D:-D:-D
PS: Není ta chemická blondýna Kateřina Brožová...?

d
24. prosince • 15:46

Je je...:-P

Pilot
2. září • 17:01

........... uáááááá ................ :-D

Doporučujeme

Články odjinud