Podívejte se, jak sbalit slečnu na Škodu Favorit podle dobové reklamy

Dneska je všechno rychlé, útržkovité, uspěchané – dokonce i propagační videa automobilek. To dřív bývalo na všechno víc času, jak ukazuje tento dobový propagační snímek z roku 1988. Ve dvanáctiminutovém veledíle československé reklamní kinematografie neuslyšíte jediné slovo, ale uvidíte toho opravdu hodně.

Zajímavosti | Retro | Kombi | Škoda | Fascinace | Cestování | Design

Škoda Forman: modelová řada v roce 1990 (prospekt)

Mladý a dynamický muž pohříchu nesocialistického vzezření otevírá masivní trezor, ve kterém se z mlhy vynoří nejnovější výdobytek centrálně plánovaného hospodářství. Ze snímku bohužel není zřejmé, jak dlouho před otevřením trezoru čekal mladík v pořadníku. Následuje projíždka Prahou, sbalení blonďaté slečny (s automobilem to jde mnohem snáz!) a výlet za dobrodružstvím.

Testy | Škoda

Test Škoda Favorit 135 LS: poslední mohykán

Dočkáte se dokonce i divokého protáčení předních kol, když pneumatiky Barum bezmocně kapitulují před monstrózní silou motoru 1,3 OHV. Mladík vůbec řídí docela riskantně – v jednu chvíli se dokonce otočí na ruční brzdu a vzápětí se řítí rychlostí 150 km/h. Divoká jízda se naštěstí nemine účinkem, na slečnu to udělá dojem a svolí k vášnivým polibkům na předním sedadle. Než se ukáže, že...

Ale nač bychom vám to celé vyprávěli, když se můžete sami podívat.

Za tip na video děkujeme Facebookové stránce Temple of speed

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků