Podívejte se, jak Porsche Cayman GTS dovádí na motokárové dráze

Sice je to automobilka Mini, která má práva na používání značky Go-Kart Handling, tedy ovladatelnost motokáry, ale už jsme dlouho žádné Mini v podobné akci neviděli. Místo toho jsme ale viděli tolik podivných SUV téhle značky, že brzy budeme muset zvážit její zařazení mezi užitková auta.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Premiéry | Porsche

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Na přiloženém videu ale můžete vidět, že na indoorovou motokárovou dráhu nepotřebujete jenom motokáru. Stačí kompaktní sporťák s pohonem zadních kol, trocha odvahy a hlavně hodně rychlé ruce na volantu.

Porsche Cayman GTS asi moc představovat nemusíme. Je to ostřejší verze známého kupé s motorem uprostřed, ale pokud se vám nechce klikat, vězte, že má plochý šestiválec 3,4 l o výkonu 340 koní, což je o 15 víc než Cayman S. Je také rychlejší než základní Porsche 911.

Technika | Sportovní auta | Byznys | Porsche

Potvrzeno, Porsche Boxster i Cayman vážně dostanou čtyřválec

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků